میزبانی مطلوب لرستان در برگزاری کنفرانس سراسری فیزیک

رئیس انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک کشور گفت:میزبانی لرستان در برگزاری کنفرانس سراسری فیزیک مطلوب بود

 

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان به نقل از مهر محمدحسن بیاتانی در حاشیه مراسم اختتامیه شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک کشور و ششمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه اظهار داشت: با وجود بیش از ۷۰۰ نفر از اساتید و دبیران فیزیک کشور در این کنفرانس میزبانانی استان لرستان بسیار خوب بود.

وی با اشاره به اینکه حداقل ۹۰ درصد اهداف آموزشی کنفرانس محقق شده است، عنوان کرد: سخنرانان در سخنرانی هایشان سعی کردند اطلاعات روز را به دبیران که آحاد آنها از دبیران برجسته فیزیک کشور بودند اطلاع رسانی کنند.

رئیس انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک کشور با بیان اینکه مسئولین استان به خصوص استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش در برنامه ها حضور یافته و برخورد مطلوبی داشتند، ادامه داد: حضار از نظر علمی راضی بودند فقط اعتراض نسبت به فراهم نبودن شرایط حضور در آزمایشگاه داشتند چرا که ششمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه بود.

بیاتانی با اشاره به اینکه در گذشته وزارت آموزش و پرورش بودجه این کنفرانس ها را تامین می کرد، تصریح کرد: حدود چهار سال است که اتحادیه فیزیک و انجمن های علمی هزینه ها را متقبل می شوند که اگر وزارت هزینه کند خروجی بالایی داشته و در ارتقاء آموزش درس فیزیک که از دروس پایه است نقش بسزایی خواهد داشت

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =