۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

«کیومرث کرده» یکی از گزارشگران باسابقه ورزش والیبال، کار گزارشگری بازی والیبال مدرن را انجام داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، گزارش در بازی‌های ورزشی یکی از موارد کلیدی است و استودیو سازنده بازی والیبال مدرن تلاش کرده برای این منظور از یکی از بهترین گزارشگران والیبال که تجربه بالایی در این زمینه دارد استفاده کرده است.

گزارش این نسخه از بازی توسط کیومرث کرده، گزارشگر و کارشناس مطرح والیبال کشور به انجام رسیده، که حساسیت بالایی در تلفظ صحیح نام بازیکنان و استفاده از جملات زیبا در گزارش خود دارد.

در شبیه‌سازی این گزارش اسامی تمام بازیکنان حاضر در بازی که شامل 30 تیم ملی و تقریبا 400 بازیکن می‌شود، با حالت‌های مختلف بیان شده است.

در گزارش بازی سعی شده تا با استفاده از موقعیت‌های مختلف که تعریف شده، گزارشگر جملات گوناگونی را در هنگام مسابقه بیان می‌کند تا شاهد گزارش یک نواختی نباشیم.

والیبال مدرن (MVB) که توسط استودیو کاکتوس تولید می‌شود نخستین بازی ورزشی تیمی ایرانی است و در حال حاضر مراحل پایانی تولید را سپری می‌کند. برای آشنایی بیش‌تر با بازی می‌توانید به سایت بازی به نشانی www.mvbgame.ir مراجعه نمایید.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    22 3
    این که شرکت های بزرگ بازیسازی این کارو نکردن و ایران با وجود محدودیت بودجه ای که همیشه برای اینکارا داشته اقدام کرده یکم عجیبه و بعید میدونم چیز خوبی از آب دربیادباز کشتی بهتر بود،والیبالو نمیدونم چجوری میخوان بسازن
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    15 22
    والیبال فقط محتشمیان... بقیه فقط اتفاقات بازی که بیننذه میبینه رو گزارش میکنن
  • بی نام A1 ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    6 1
    آقای محتشمیان استاد دانشگاه شریف بوده واطلاعات فنی او را هیچیک از آقایان با عرض معذرت ندارند یادمه وقتی شاگرد ایشان درسال 1355 بودم به هیچ دانشجویی بیخود نمره نمیداد من نمره ترمودینامیکم 18 بود ولی ورزش یک را با 12 پاس کردم وبرای ایشان احترام بسیاری قایلم
  • بی نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 5
    بدبخت و فلاکت زده ورزشی که باید گزارش گرایش از عصر دایناسور ها تا زمانی الی ابد مشغول تا این که کاملا فسیل شوند
  • مجید RO ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    1 2
    این بازی سانسور شده بازی والییبال مدرن 2009 مجبورشدم فارسی بنویسمهستش چون تواون بازی والیبال زنان هم داشت حتی تیم ملی والیبال زنان ومردان ایران
  • مکس A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    1 2
    خسته نباشید