رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس از این‌که پرونده فساد در فوتبال این هفته یا هفته آینده به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد٬ خبر داد.

خانه ملت نوشت: محمدعلی پورمختار با اشاره به این‌که به دلیل حساسیت بالای پرونده فساد در فوتبال این پرونده هنوز به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است٬ بیان داشت: پرونده فساد در این هفته یا هفته آینده به هیأت رئیسه مجلس ارائه و بعد از آن در صحن مجلس قرائت و بررسی خواهد شد.
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بحث خلاصه‌سازی و تکمیل اطلاعات این پرونده و حساسیت موضوع و اینکه اسامی مطرح شود یا خیر باعث طولانی شدن تکمیل آن شد.
صفحه‌ای از گزارش حذف نمی‌شود بلکه خلاصه می‌شود
پورمختار درباره حجم این گزارش بیان داشت: گزارش آماده‌شده بسیار مفصل است و به دلیل آنکه نمی‌توان همه آن را قرائت کرد، مختصر خواهد شد اما هیچ بخشی از آن حذف نمی‌شود تا به اصل گزارش خللی وارد نشود.
اسامی افراد مختلف در این پرونده وجود دارد
این نماینده درخصوص حضور افراد مختلف در این پرونده اظهار کرد: اسامی‌ای نیز در این پرونده وجود دارد؛ به هرحال اتفاقات توسط افراد صورت گرفته یا مدیریت شده، ضمن آنکه افراد باید درخصوص حوزه مسئولیتی خود پاسخگو باشند تا بررسی با روندی صحیح صورت پذیرد.
رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس خاطرنشان کرد: این پرونده در صحن مجلس قرائت خواهد شد و آن بخشی که قطعیت پیدا کند که جرم وخلاف قانون است به قوه قضاییه ارائه خواهد شد و بقیه هم به وزارت وزرش و دولت تحویل داده می‌شود که مسئولان مربوطه با تغییر برخی از مدیران و مسئولان اصلاحاتی ایجاد کنند.
نزدیک به 2 سال است که به دلیل فسادهای متعدد در فوتبال کشور پرونده‌ای با نام فساد در فوتبال تشکیل شده که در کمیسیون اصل نودم مجلس در حال بررسی است. مواردی همچون سوءاستفاده مالی، سوءاستفاده از موقعیت و امکانات، تبانی، شرط‌بندی‌، تغییر در رده‌های بعضی از تیم‌ها و باشگاه‌ها و سوءاستفاده از قرارداد‌ها گوشه‌ای از گزارش بیان شده در این پرونده است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    این سیاسی کاری ها هم به ورزش لطمه می زند هم به انقلاب