پاسخ نویسنده فیلم «استیوجابز» به مدیرعامل اپل: فرصت‌طلب شمایید که از کودکان با دستمزد کم کار می‌کشید

نویسنده فیلم «استیو جابز» خطاب به تیم کوک گفت : « شما که در کارخانه‌های خود در چین کودکان را با دستمزد اندک ساعتی 17 سنت به کار می‌گیرید، چگونه می‌توانید کس دیگری را «فرصت‌طلب» بخوانید.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آرون سورکین در گفت‌وگو با نشریه هالیوود ریپورتر به اظهار‌نظر اخیر مدیر شرکت اپل درباره کسانی که به ساختن فیلم از زندگی مدیر افسانه‌ای سابق این شرکت اقدام می‌کنند، واکنش نشان داد. تیم کوک ساختن فیلم درباره زندگی استیو جابز را فرصت‌طلبانه خوانده بود.

او در این گفت‌وگو با اشاره به این که بسیاری از کسانی که با او در ساخت فیلم «استیو جابز» همکاری داشته‌اند، برای به نتیجه رسیدن کار دستمزد خود را کاهش داده‌اند گفت : «هیچ‌کس برای پولدار شدن در این پروژه شرکت نکرده است.» او در ادامه افزود : «تیم کوک باید پیش از اظهارنظر درباره فیلم، آن را ببیند.»

سورکین در پایان سخنان خود با کنایه خطاب به مدیر شرکت اپل گفت : «شما که در کارخانه‌های خود در چین کودکان را با دستمزد اندک ساعتی 17 سنت به کار می‌گیرید، چگونه می‌توانید کس دیگری را «فرصت‌طلب» بخوانید.»

فیلم «استیو جابز» براساس زندگینامه مدیر افسانه‌ای شرکت اپل و با بازی مایکل فاسبندر، کیت وینسلت و ست روگن به کارگردانی دنی بویل ساخته شده است. نمایش این فیلم در جشنواره فیلم تلوراید با اقبال روبه‌رو شد و بازخوردهای بسیار مثبتی داشت.

این فیلم 9 اکتبر 2015 در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

منبع : هالیوودریپورتر/ 25 سپتامبر

57241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    3 2
    نه بابا شما انسان هستید بلیط هشت دلاری می گیرید برای هرفیلم انهم فیلمی که فقط یکبار تو سینما پخش میشه از انیماتورها و عوامل فیلم بیگاری میکشید و دستمزد چندین میلیون دلاری می دهید