روزنامه جوان نوشت:حضور علی‌اکبر ناطق نوری در جریان انتخابات مجلس بهترین گزینه‌ای خواهد بود که اصلاح‌طلبان امیدوارند بتوانند با آن به موفقیت قبلی خود دست پیدا کنند.

 ناطق به هيچ عنوان در ائتلافي كه يكي از اجزاي آن جبهه پايداري باشد، داخل نخواهد شد و اصلاح‌طلبان اميدوارند از آن نهايت استفاده را ببرند. ناطق به عنوان يك شخصيت مؤثر در داخل نظام مي‌تواند چانه‌زني‌هاي دروني براي حضور آنان در انتخابات را به پيش ببرد و در صورت لزوم سلامت آنان را براي شوراي نگهبان قانون اساسي تضمين كند.

حضور ناطق در رأس مجلس دهم تكرار خاطرات مجلس پنجم است كه در نهايت به قدرت فائقه آنان در مجلس ششم انجاميد. با اين حال حضور ناطق در انتخابات مجلس با موانعي روبه رو است كه مهم‌ترين مانع عدم تمايل وي براي حضور در عرصه انتخابات مجلس است و وي نيز چندين بار اين مسئله را به صراحت بيان كرده است. با اين حال تلاش‌ها براي حضور دوباره ناطق در عرصه انتخابات هر روز بيش از پيش شدت مي‌گيرد و نشريه صدا در آخرين شماره خود از درخواست سيدحسن خميني از ناطق براي حضور در انتخابات خبر داده است.

حضور ناطق در عرصه انتخابات مي‌تواند عملاً تمام معادلات قبلي را متحول كرده و به علت سابقه وي در بين اصولگرايان عملاً بخشي از آراي طرف مقابل را به خود جذب كند. با اين حال ناطق در پاسخ به درخواست سيدحسن خميني براي حضور در انتخابات تنها به اين پاسخ بسنده كرده است كه بايد بيشتر روي اين مسئله فكر كند و بعد پاسخ درخوري به آن بدهد.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا کاویان A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    24 3
    درود خداوند بر ناطق نوری بزرگوار مرد لحظه های سخت