جوابیه شهرداری تهران درباره اعتراض شهروندان به ساخت و ساز در بلوار مرزداران: پروانه، قانونی صادر شده

شهرداری منطقه ۲ تهران درباره اعتراض یک شهروند به ساخت و ساز در جوار بلوار مرزداران واقع در این منطقه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهرداری منطقه ۲ تهران درباره کامنت اعتراض یکی از شهروندان درباره ساخت و ساز در بلوار مرزداران جوابیه صادر کرد.

متن جوابيه:

باسلام
احتراماً، بازگشت به مطلب مندرج در خبرگزاري خبر آنلاين مورخ 05/07/94 بدينوسيله پاسخ اين منطقه كه براساس جوابيه معاونت شهرسازی و معماری منطقه دو تهيه شده ، به شرح ذيل اعلام مي گردد.

احتراماً، با عنايت به درخواست شهروند محترم در خبرگزاري خبر آنلاين مورخ 05/07/94
من در بلوار مرزداران منزلي دارم جنوبي كه زمين پشت آن خالي بود و حدود يكسال است كه مي گويند مالك آن برگشته و شروع به ساخت كرده و در حال ساخت يك مجتمع تجاري مي باشد و طبق مطالب اعلام شده از سوي مهندس ناظر اعلام مي دارد مبلغ 15 ميليارد به شهرداري داده است تا 100 بنا را بسارند كه اين امر موجب از بين رفتن آسايش و . . .. مي شود لطفا در صورت امكان دستور بررسي دهيد چرا مي توان گفت شهرداري با فروش قانون و ديدگاه كوتاه خود ،‌ بدون در نظر گرفتن حق من و ديگر خانواده هاي اطراف مجتمع به نوعي خيانت كرده است. آدرس : تهران بلواز مرزدارن انتهاي مژگان مجتمع در حال ساخت مرزداران
درخصوص پاسخ به پيام شهروند " مجتمع در حال ساخت مرزداران" به استحضار مي رساند:
ملك به پلاك ثبتي(80)10218/126 واقع دربلوار مرزداران نبش خيابان مژگان جلال آل احمد غربي خيابان حاجي پور امير خيابان اروند پلاك 4 و3، می باشد که پلاك ثبتي مذكور به مساحت 1600 مترمربع با عرض گذر 12 متري واقع در پهنه M113 مي باشد و باتوجه به تراكم تشويقي ناشي از تجميع دو پلاك فوق ضوابط پهنه، پروانه ساختماني به شماره 29891 مورخ 5/9/93 در 5 طبقه اداري روي همكف تجاري و زيرزمين ها به جهت تأمين پاركينگ مورد نياز صادر گرديده است.
مراتب جهت هرگونه بهره برداري به حضورتان ايفاد مي گردد.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =