۰ نفر
۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۳

ایران نوشت: یکی از حوزه‌هایی که در حال حاضر برای آن اپلیکیشن‌های متفاوت و متنوعی وجود دارد حوزه عکاسی است.

البته در این بین بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی، اپ‌های پولی هستند. اپ‌هایی که چند برابر اپلیکیشن‌های رایگان عکاسی امکانات دارند. حتماً شما هم به عنوان یکی از کاربرانی که دوستدار عکاسی با گوشی‌های هوشمند هستید بارها برای دریافت این اپ‌ها اقدام کرده‌اید اما به دلیل قیمت بالا که معمولاً بین 9 تا 15 دلار (و گاهی بیشتر) است پشیمان شده‌اید.

اما باید بگوییم شرکت‌های سازنده این اپ‌ها گاهی اوقات تخفیف‌هایی را در نظر می‌گیرند و در یک مدت زمان مشخص اپلیکیشن‌های پولی را رایگان در اختیار کاربران می‌گذارند. یکی از این اپ‌های عکاسی که بتازگی و برای مدت محدودی به شکل رایگان در اپ‌استور‌ قرار گرفته، ‌اپلیکیشن پرطرفدارHIPSTAMATIC Camera است.

این اپلیکیشن محبوب عکاسان در آخرین به روزرسانی خود با تغییرات بزرگ و البته رایگان عرضه شده است. یکی از بزرگترین تغییرات این اپ در نسخه جدید هماهنگی بیشتر با دوربین گوشی جدید آیفون یعنی 6 اس است. کاربران 6 اس با داشتن این اپ روی گوشی خود می‌توانند بسرعت اقدام به ویرایش آخرین عکس گرفته شده با استفاده از لمس سه بعدی یا دسترسی به افکت‌های مورد علاقه از طریق دگمه Home کنند.

همچنین این اپلیکیشن نیز مانند اینستاگرام محدودیت ثبت عکس مربعی را برداشته و به کاربرانش اجازه می‌دهد که با قطع‌های مختلف تصویر خود را ثبت کنند. کنترل فوکوس، وایت‌بالانس، سرعت شاتر، ISO، زدن فلش، دسترسی به لنزهای مختلف و حرفه‌ای و در اختیار داشتن 20 ابزار برای ویرایش عکس از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن محبوب است. هیپستاماتیک در یک زمان محدود به شکل رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل ios قرار گرفته است.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید. (حجم 66 مگابایت)

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    18 0
    اینکه ماله اپله.اندروید نیست.
    • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
      2 35
      یک کلام از زبان مادر عروس بشنوید
  • رایمون A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    عالی بود