ایران نوشت: اگر برای آخر هفته خود به دنبال یک بازی هیجانی و البته جنگی می‌گردید بازی World of Tanks می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 این بازی محبوب از روی نسخه رایانه‌ای آن ساخته شده و می‌تواند یک گزینه مناسب برای انجام بازی آنلاین باشد. این بازی بیش از 100 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد و شما باید یک تصمیم سریع و حیاتی بگیرید و آن اینکه می‌خواهید به دوستان خود بپیوندید و به تانک‌های دشمنانتان حمله کنید یا صبر می‌کنید تا دشمنان به سرزمین شما حمله کنند. این بازی استراتژیک در خلال جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده است و شما کنترل بیش از 100 تانک که مختص به گروه‌های متحد و متفق است در اختیار دارید.


این تانک‌ها در چهار کلاس مختلف کوچک، متوسط، سنگین و ناوشکن طبقه‌‌بندی می‌شوند که با دقت به جزئیات طراحی شده‌اند. در این بازی آنلاین می‌توانید در 10 نقشه بزرگ، در قالب تیم‌های هفت نفره به مبارزه با تیم رقیب بپردازید. امکان چت درون بازی با سایر افراد هم از امکانات دیگری است که در بازی World of Tanks در نظر گرفته شده است.


یکی از نکات ضعف این بازی شاید گرفتن حجم زیادی از حافظه گوشی شما باشد چرا که به خاطر گرافیک دقیق و پرجزئیات، شما باید حجم بالایی از حافظه تلفن همراه خود را به این بازی اختصاص دهید. دسترسی به تانک‌های مختلف از آلمان، بریتانیا، ایالات متحده و... نبرد در مکان‌ها و محیط‌های مختلف، امکان بازی به صورت چند نفره و دعوت از دوستان خود از سراسر جهان از امکانات اصلی این بازی است. World of Tanks در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و IOS قرار گرفته است.

برای دانلود نسخه آی او اس به حجم 1.31 گیگ اینجا را و برای دانلود نسخه اندروید اینجا را کلیک کنید.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =