به من گفتند 100 هزار دلار فقط پول اجاره خانه و کرایه ماشینت می شود! من 260 هزار تا بستم ولی قرار بود 160 هزار دلار بگیرم!

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ ریوالدو بازیکن برزیلی استقلال در حراست فدراسیون فوتبال اعترافی کرده که نشان می دهد اگر قرار بود تا پایان فصل در این تیم بماند، پول بیشتر از قراردادش ناپدید می شد! از 30 درصد قرارداد این بازیکن 40 هزار دلار ناپدید شد و تصور کنید برای کل پول قرارداد چه اتفاقی می افتاد... اما زیاد لازم نیست جستجو کنید چراکه ریوالدو با حرف هایی که در حراست فدراسیون زد، این موضوع را به خوبی روشن کرد. وقتی حاضران در جلسه به او گفتند مگر قرار نبود 260 هزار دلاری را که با استقلال بسته ای به کامل بگیری، مکثی کرد و گفت: «به من گفتند 100 هزار دلار فقط پول اجاره خانه و کاریه ماشین می شود. من گفتم چرا اینقدر زیاد که گفتند تهران شهر گرانی است و باید هزینه زیادی کرد.» این جمله ریوالدو باعث بهت و تعجب حاضران شد و رو به او گفتند که چرا در این باره چیزی به مسئولان باشگاه نگفتی؟ بازیکن برزیلی سپس برای توضیح کردن حرف هایش گفت: «روز اولی که من قرارداد بستم به من گفتند 260 هزار دلار قراردادت است که 160 هزار دلار به تو می رسد و 100 هزار دلار هم هزینه ها می شود. درصدی هم به عنوان حق انتقال برداشته می شود. به من گفتند خانه در ایران بسیار گران است و باید هزینه زیادی کنیم. اول فکر کردم باشگاه خانه را می گیرد ولی بعد به من گفتند باید از پول قراردادت خانه بگیریم. بعد از همه حساب و کتاب ها گفتند از کل قرارداد 160 هزار دلار به من و مدیر برنامه هایم می رسد.»
این حرف های ریوالدو ابعاد تازه ای را از قراردادش منتشر کرد. یعنی قرار بود در مجموع 100 هزار دلار از پول قرارداد این بازیکن ناپدید شود. نکته اینجاست که باشگاه استقلال می گوید از طرف ریوالدو در هفته های اخیر چنین درخواستی وجود داشت که «اجاره خانه من را بدهید.» بازیکن برزیلی در جلسه گفت که روحش از این مسئله خبر ندارد چون به او گفته بودند که خودش اجاره خانه را می دهد. ریوالدو ادامه داد: «به من روز اول گفتند پول اجاره خانه از روی قرارداد است و از چیزی که می گوئید خبری ندارم. من هرگز درخواستی برای اجاره خانه ام از باشگاه نکردم.»
اظهارات ریوالدو باعث شد تا مسئولان تکانی در جای خود بخورند و به یکدیگر نگاه کنند و به یافته های تازه ای درباره قرارداد جنجالی این بازیکن برسند. مسئولان حراست فدراسیون فوتبال و استقلال در روزهای گذشته هم پیگیر این ماجرا بوده اند و احتمالا ظرف روزهای آینده مشخص می شود که در این قرارداد، دقیقا چه اتفاقی افتاده است.

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =