تصویر رسمی از لومیا 550 سه روز قبل از رونمایی/لومیا 950 با 3 فلش ال ای دی/سرفیس پرو4 با قاب هوشمند

ششم اکتبر – 3 روز دیگر – مایکروسافت در نیویورک رونمایی رسمی از محصولات خود خواهد داشت و بازار تصاویر لورفته همچنان داغ است.

به گزارش خبرآنلاین، خبر اول مربوط به لو رفتن تصاویر جدید از لومیا 950 است که حکایت از وجود 3 فلش ال ای دی در این گوشی هوشمند دارد.


خبرهای قبلی تنها وجود 3 فلش ال ای دی در مدل 950 ال ایکس را تأیید کرده بودند که اینک با این تصاویر معلوم شده که مدل 950 نیز همین ویژگی را با دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی از نوع PureView دارد.


همچنین در تصویر لورفته وجود اسکنر iris در قسمت جلو تأیید می‌شود. اسکنر iris نوعی فناوری جدید برای باز کردن قفل گوشی است و با نگاه کردن به اسکنر می‌توان در کسری از ثانیه قفل گوشی را باز کرد. همچنین با این تصاویر دو سیم کارته بودن گوشی نیز تأییدشده است.

لومیا 950 (3 تصویر زیر)

 

 

اما تصویر زیر ظاهراً عکس رسمی از لومیا 550 است که مجهز به اسنپ دراگون 210 بوده و سایز نمایشگر نیز 4.7 اینچی با 1 گیگ رم (حافظه موقت) و 8 گیگ حافظه داخلی و باطری 1905 میلی‌آمپری است. دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی نیز دارد و این گوشی مخصوص «ارزان خر» ها ساخته‌شده است.

 

 

اما خبر آخر در مورد سرفیس پرو 4 است که این محصول نیز 3 روز دیگر رونمایی می‌شود و ظاهراً ساختار Bezel آن شبیه لپ‌تاپ Dell XPS 13 است (برای امن‌تر نگه‌داشتن سیستم به‌صورت فیزیکی) و دقیقاً معلوم نیست 12 اینچی یا 13 اینچی است اما فریم هوشمندی برایش تعبیه‌شده است.

5656

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    41 7
    مایکروسافت بازار را تا 3 سال دیگه قبضه می کنه
    • محمود A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
      0 0
      یکی از سه برند خواهد بود .... فرض کن تحت ویندوز 10 ادامه بازی nfs رو که رو پی سی یا xbox اجرا هست رو گوشیت ادامه بدی و هم زمان توسط سیستم مونیتورینگ که اونم تحت پلت فرم win 10 هست و رو برد پراگرام کردی کل سیستمهای خونه رو کنترل کنی عاشقتم ماکروسافت چون واقعا نشون دادی دیگه بسته مثل سامسونگ فقط مگا پیکسل بالا ببری بدون خلاقیت تاثیر گذار.... اپل هم بمونه برای مایه دارها
  • بی نام A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    5 0
    ارزان خرها یعنی چه؟
    • علیا A1 ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
      2 0
      یعنی کسایی که کمتر از 400 تومن پول میدن. با توجه به مشخصات سخت افزاری احتمالن جایگزینی برای لومیا 535 باشه که 340 هزار تومن قیمت داره. چون 540 سخت افزار بالاتری داره.