استاندار البرز به همراه فرماندار ویژه شهرستان کرج، با خانواده حاج معصوم زمانی از جان‌باختگان حادثه منا، دیدار کرد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، "سیدحمیدطهائی" شامگاه شنبه با همراهی "محمدتقی ایرانی"، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، و جمعی از مدیران و مسئولین استان البرز و شهرستان کرج،در منزل خانواده "حاج معصوم زمانی" از جان‌باختگان حادثه منا حضور پیدا کرده و به آنان تسلیت گفتند.

استاندار البرز در این دیدار ضمن عرض تسلیت این درگذشت به خانواده گرامی آن مرحوم، گفت: سوء مدیریت دولت سعودی، بزرگ‌ترین عید مسلمانان را به عزا تبدیل کرد.
طهائی افزود: با توجه به برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت جانباختگان فاجعه منا از سوی مقام معظم رهبری در روز یکشنبه در تهران و قم، فردا در استان البرز به صورت متمرکز مراسم ویژه ای در مصلای نماز جمعه شهرستان کرج به مناسبت بزرگداشت جان باختگان حادثه منا برگزار خواهد شد.
ایرانی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج نیز در این دیدار، ضمن تسلیت این فاجعه غمبار به مسلمین جهان به خصوص خانواده های جانباختگان استان البرز صریح کرد: آل سعود باید پاسخگوی عملکرد خود به جوامع اسلامی باشد.
وی در خصوص برگزاری مراسم متمرکز روز یکشنبه در مصلای کرج نیز گفت: با پیش بینی زمان احتمالی ورود اولین کاروان پیکر کشته شدگان حادثه منا، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم در شهرستان کرج در فرمانداری برگزار شد و پس از دستور مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری مراسم روز یکشنبه در تهران و قم، به دستور وزیر محترم کشور ، مقرر شد مراسم همزمانی در مراکز استان ها برگزار شود که ، این مراسم فردا در مصلای کرج از ساعت 15:30 الی 17 برگزار خواهد شد.
وی با دعوت از شهروندان البرز و شهرستان کرج به حضور در این مراسم گفت: به طور یقین فردا شاهد حضور حداکثری مردم سوگوار استان البرز در مصلای کرج خواهیم بود.
گفتنی است، 10 تن از زائران البرزی در حادثه اخیر منا جان خود را از دست دادند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =