در این آیین که با حضور مدیرکل کتابخانه های استان ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان لردگان برگزارشد اولین کتابخانه عمومی روستایی شهرستان لردگان در روستای سادات بیدله به نام شهدای بیدله مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری  ، ابوالقاسم كريمي فرماندار شهرستان لردگان گفت: در حوزه فرهنگ كتاب و كتابخانه اي در حق شهرستان لردگان اجحاف شد در حاليكه سرانه كتابخانه ها و كتاب در كشور به ازاي هر ۱۰۰ نفر سه متر مربع مي باشد در شهرستان لردگان زير يك متر مربع است.

در ادامه اين آيين فرهاد خليل مقدم مديركل كتابخانه هاي عمومي استان نيز گفت: باتوجه به اينكه كتابخانه عمومي شهيد مطهري شهرلردگان جوابگوي جمعيت شهرستان نيست از مسئولين شهرستان درخواست دارم چنانچه مكاني مناسب در روستاهاي بالاي ۱۰۰۰ نفر جمعيت با اولويت جمعيت زياد تر از ۱۰۰۰ نفر و بخش هاي منج، رودشت، فلارد و خانميرزا در اختيار كتابخانه هاي عمومي قرار گيرد آمادگي داريم نسبت به تجهيز و راه اندازي آن اقدام كنيم .

روستا بيدله با جمعيتي بالغ بر۲۰۰۰نفر از توابع بخش منج، در ۳۵ كيلومتري مركز شهرستان لردگان و در فاصله ۱۸۵ كيلومتري مركز استان چهارمحال بختياري واقع شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =