افت فشار و آب قند دادن به متهم ردیف دوم دادگاه میلیاردر نفتی/پایان قرائت کیفرخواست زنجانی

میزان نوشت:نماینده داستان تهران در ادامه قرائت کیفرخواست به پنجمین اتهام متهم نفتی اشاره کرد و گفت: در مبادله‌ای که با سازمان تامین اجتماعی داشته است بحث پولشویی و صرف هزینه بیش از یک میلیارد یورو و پولشویی این مبلغ دیده می شود.

وی همچنین اعلام کرد: با شکایتی که صورت گرفته است متهم از شرکت «HK» و شرکت «ن» کلاهبرداری کرده است. نامبرده پس از کسب عواید، این عواید را از طرق مختلف جابجایی کرده است.

حمزه ای انتشار اکاذیب را یکی دیگر از اتهامات میلیارد نفتی اعلام کرد و گفت: مصداق این اتهام در نامه ای است که متهم به شرکت «HK» و رونوشت آن  را به بسیاری از نهادها ارسال کرده است.

نماینده دادستان تهران ادامه داد: وی با مراجعه به تامین اجتماعی در معیت یکی دیگر از متهمان پرونده نفتی  اعلام کرده است که می تواند سهام های شرکت های تامین اجتماعی را به مبلغ چهار میلیارد یورو خریداری کند به همین خاطر مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی با این دو متهم وارد انعقاد قرار داد می شود و در سال 91 قرارداری بین این سه نفر منعقد می شود. متهم نفتی مبلغ چهار میلیارد یورو را به صورت ین ژاپن در حساب تامین اجتماعی می ریزد.
همچنین،  با توجه به افت فشار خون متهم ردیف دوم این پرونده مسئولان دادگاه با دادن آب قند به وی حال او را به وضعیت متعادل بازگرداندند.
براساس این گزارش،قرائت کیفر خواست ۲۳۷ صفحه ای بابک زنجامی امروز به پایان رسید و قرائت کیفر خواست متهم ردیف دوم پس از تنفس ۳۰ دقیقه ای آغاز می شود.
۴۲۴۲ 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =