همزمان با هفته نیروی انتظامی و با حضور مسئولان ارشد شهری و استانی، ایستگاه پلیس راهور در بلوار ارم مهرشهر کرج افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، همزمان با هفته نیروی انتظامی و با حضور امام جمعه مهرشهر، جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز و مدیران مناطق 4 و 12 شهرداری کرج، ایستگاه پلیس راهور در بلوار ارم مهرشهر افتتاح گردید.

در حاشیه این مراسم، مدیر منطقه 4 شهرداری کرج با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان ضامن امنیت جامعه اظهار داشت: وجود ایستگاه درون‌شهری پلیس راهور در بلوار ارم موجب خدمت رسانی به شهروندان می شود و افزایش امنیت شهری را به دنبال خواهد داشت.
سید رضا فیض در ادامه ضمن توصيه به شهروندان به ویژه رانندگان خودروهاي سنگين جهت احترام به قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، اظهار اميدواري كرد: با استقرار اين ايستگاه شاهد كاهش تصادفات و خسارات ناشي از عدم رعايت مقررات توسط رانندگان باشيم.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز نیز در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری شهرداری مناطق 4 و 12 شهرداری کرج با پلیس در راستای ساخت این ایستگاه خواستار همکاری های بیشتر این نهاد با دستگاه خدمات رسان شهرداری شد.
سرهنگ بیات در پایان یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن بلوار ارم در مرکز اصلی مناطق 4 و 12 شهرداری کرج طی چند سال گذشته این محدوده بیشترین رشد جمعیتی و عبور و مرور را به خود اختصاص داده بود که مشکلات ترافیکی و تصادفات شهری را به همراه داشت و از این رو ساخت این ایستگاه به منظور مرتفع ساختن مشکلات موجود در دستور کار قرار گرفت و به بهره‌برداری رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =