خاکسپاری شش نفر از جانباختگان فاجعه منا در اصفهان

به گزارش مهر، با ورود جانباختگان منا به اصفهان طی چند روز گذشته و ورود شش جان باخته حادثه منا و حادثه مسجد الحرام، مراسم خاکسپاری و تشییع این جانباختگان امروز در گلستان شهدای اصفهان انجام شد.

 پیکر شش جانباخته منا و مسجد الحرام امروز از میدان بسیج اصفهان به سمت گلزار شهدا تشیع شد و پیکر مطهر آنها در کنار دیگر جانباختگان این فاجعه تدفین شد.

مراسم تشیع این جانباختگان با استقبال مردمی و حضور مسئولان مختلف با سردادن شعارهای « مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انجام گرفت.

نخستین کاروان حجاج اصفهانی سه روز گذشته وارد اصفهان شد و به همراه آنها پیکر ۵ جانباخته حادثه منا به استان آورده شد. همچنین طی دو روز گذشته نیز پیکر ۱۴ جانباخته دیگر به اصفهان وارد شد.

این جانباختگان متعلق به شهرهای اصفهان، شهرضا، خوانسار، گرگاب و شاهین‌شهر هستند که پس از تشییع در اصفهان در شهرستان‌های خود تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد؛ براساس آخرین آمار از مجروحان حادثه منا همه مفقودین این حادثه فوتی اعلام شدند که بر این اساس اصفهان ۲۶ فوتی و یک مجروح دارد که پیکر بقیه حجاج تا چند روز آینده وارد اصفهان می‌شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =