نخستین تصویر از برنامه ماشین محور جدید جرمی کلارکسون در آمازون منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجری پیشین برنامه «تخت گاز» نخستین عکس از صحنه فیلمبرداری برنامه تازه ماشین محور خود را منتشر کرد. او در این عکس در کنار همکاران قدیمی خود ریچارد هاموند و جیمز می دیده می‌شود.

کلارکسون

کلارکسون و همکارانش به تازگی یک قرارداد گران برای تولید یک برنامه ماشین محور با کمپانی آمازون منعقد کرده‌اند. این مجری 55 ساله که بیش از 5 میلیون دنبال‌کننده در توئیتر دارد پیش از این زیاد درباره برنامه جدید خود که هنوز نام آن نیز مشخص نشده، صحبت نکرده است، و انتشار این عکس می‌تواند خبر خوبی برای هواداران این مجری حاشیه‌ساز باشد.

پس از انتشار این عکس بسیاری از وبلاگ‌های تخصصی خودرو و کاربران شبکه‌های اجتماعی آغاز به گمانه‌زنی درباره محل فیلمبرداری کردند. برخی اعتقاد دارند که این عکس‌ در نورنبرگ آلمان گرفته شده، و عده‌ای معتقدند که محل برنامه جایی در کشور پرتغال است.

اگر گزارش‌های منتشر شده از رقم دستمزد جرمی کلارکسون در برنامه موتوری تازه آمازون درست باشد، او با این دستمزد گران‌ترین مجری برتیانیا خواهد شد.

گفته می‌شود که این مجری برای تولید این برنامه سالانه 10 میلیون پوند از آمازون دریافت خواهد کرد. کمپانی آمازون برای ساخت این برنامه یک بودجه 160 میلیون پوندی در نظر گرفته که با احتساب 36 قسمت این برنامه در سه سال، هر قسمت آن 4.5 میلیون پوند بودجه در اختیار دارد.

منبع : دیلی تلگراف / 8 اکتبر

57241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حبیب خواجه A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    23 0
    برنامه خیلی خوبیه کاش برنامه اش رو ایران هم نشون بده
  • بی نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    7 1
    اگر خود ما و بی بی سی به وظیفه ی بی بی سی و دلیل محبوبیت تخت گاز توجه میکردیم میتونستیم بفهمیم ساخت این برنامه تهدیدی برای بی بی سی نیست، ولی توجه نمیکنیم :
  • بی نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    3 3
    این برنامه قبلا از بی بی سی پخش می شد. به همین دلیل بی بی سی با از دست دادن این برنامه به دلیل رفتار ناشایست کلارکسون مخاطیبن بسیار زیادی رو از دست داده. هرچند حداقل در این زمینه بی بی سی حفظ اصول حرفه ای رو به منافع مالی ترجیح داده