راهیابی «ویترین» به جشنواره بین المللی فیلم رشد/ پخش مستندی از گیلان در ایتالیا

فیلم داستانی «ویترین» به نویسندگی و کارگردانی شهریار پورسیدیان از گیلان به بخش رقابتی چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد تهران راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیلم داستانی «ویترین» که تهیه کنندگی آن را انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر گیلان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به عهده داشتند به بخش رقابتی چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد تهران راه پیدا کرد.
پوریا پرتو، تنها بازیگر این فیلم است که تصویربرداری آن بر عهده مجتبی کوهکن بوده و صدابرداری آن را البرز پورصیاد انجام داده است.
شهریار پورسیدیان علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تدوین این کار را نیز انجام داده است و زهرا اسدی (مشاور طرح)، مهرداد معظمی (منشی صحنه)، علی آزادیخواه (عکاس)، امیر کوهکن (دستیار تصویر) و کوروش شاملو (پشتیبانی فنی) با وی همکاری داشته اند.
شایان ذکر است؛ شهریار پورسیدیان در سه دوره از دوره های گذشته این جشنواره موفق به دریافت تندیس زرین بهترین فیلم جشنواره شده است.
قسمت هایی از مجموعه مستند «دیلمان، بهشت نیاکان» در ایتالیا پخش می شود
مستندهای «نو سال در گیل و دیلم» و «فروغ باورهای دیلمی» از مجموعه مستند «دیلمان بهشت نیاکان» در بیست و ششمین دوره جشنواره باستان شناسی Rassegna Internazionale del Cinema Archeoligico ایتالیا که از 14 الی 18 مهرماه جاری در این کشور برگزار می شود به نمایش در خواهند آمد.
مجموعه مستند «دیلمان، بهشت نیاکان» در 13 قسمت به کارگردانی فرهاد مهرانفر فیلمساز برجسته گیلان در سیمای مرکز استان تولید شده است.
گفتنی است؛ اداره کل تأمین برنامه و رسانه بین الملل سیما، عرضه بین المللی مستند فوق را بر عهده دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =