دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: بخش عمده‌ای از خدمات مستشاری سردار همدانی در تقویت محور مقاومت سوریه، قابل بیان نیست.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار یحیی صفوی که به منظور سخنرانی در نخستین کنگره شهداء استان چهار محال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده بود، در حاشیه این کنگره و در گفت‌وگویی با اشاره به شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی گفت: سردار حسین همدانی فرمانده‌ای دلاور و خردمندی بود که بعنوان مستشار ارشد نظامی ایران به کمک محور مقاومت یعنی دولت و ارتش سوریه رفته بود و خدمات ارزشمندی برای نجات مردم سوریه از تروریست‌ها و جنایتکاران داعشی انجام داد که بخش عمده‌ای از این خدمات قابل توصیف نیست.

وی با اشاره به سوابق ارزشمند سردار همدانی در نگهبانی از انقلاب اسلامی گفت: سردار همدانی از سابقه درخشان پاسداری از اول انقلاب در آزادسازی محور همدان و گردنه صلوات آباد، که منجر به آزادسازی سنندج شد برخوردار بود.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به خصوصیات بارز اخلاقی این شهید گرانقدر در دوران فرماندهی گفت: او در فرماندهی سپاه محمد رسول الله تهران، فرماندهی مقتدر، مردم‌دار و مردم‌یار بود.

وی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در هماهنگی برخورد با تروریست‌های تکفیری گفت: کمک‌های مستشاری جمهوری اسلامی ایران در برخورد با تروریست‌های تکفیری ادامه پیدا خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران همچنان روند هماهنگی مابین حزب الله لبنان و کشورهای روسیه، عراق و سوریه را در برخورد با تروریست‌های تکفیری و به منظور شکست اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه ادامه خواهد داد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466310

برچسب‌ها