شهرستان ارومیه امروز جمعه شاهد برگزاری دو همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در دو مسیر متفاوت ولی با اهدافی یکسان یعنی توسعه سلامتی و نشاط بود.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، آغازين ساعات صبح هفدهمين روز پاييز باراني اروميه با برگزاري دو همايش بزرگ پياده روي خانوادگي همراه بود. همايش نخست از ساعت 7 صبح با حضور خانواده هاي مجموعه كاركنان نيروي انتظامي و ساير آحاد مردم ورزش دوست شهر اروميه در فضايي بانشاط بمناسبت هفته نيروي انتظامي از مجموعه ورزشي جهان پهلوان تختي اروميه آغاز و تا بوستان ائللرباغي ادامه يافت و مراسم ويژه اي نيز در آمفي تئاتر روباز اين بوستان با حضور خانواده هاي ورزش دوست و نيز جمعي از مديران و فرماندهان نظامي و انتظامي استان بويژه سردار ناصر اصلاني فرماندهي انتظامي استان و دكتر عبدالله چمن گلي مديركل ورزش و جوانان استان مشتمل بر اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي و ورزشي و نيز قرعه كشي و اهداي جوايزي از جمله: صدها دستگاه موتور سيكلت شارژي و دوچرخه، كارت هديه، البسه ورزشي، كمك هزينه هاي سفر به عتبات و جوايز ارزشمند ديگر برگزار شد.
اين همايش به همت فرماندهي انتظامي استان و با همكاري و مشاركت جدي اداره كل ورزش و جوانان و هيأت ورزش هاي همگاني استان و مساعدت دستگاه هاي مختلف ديگر اجرايي در آخرين روز هفته نيروي انتظامي با شعار: اقتدار پليس، همدلي و همزباني، امنيت و آرامش برگزار گرديد.
دكتر چمن گلي در اين مراسم ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي و نيز آغاز هفته تربيت بدني گفت: امروزه ورزش مهمترين ركن تأمين كننده سلامت جسم و روح انسان و طراوت بخشيدن به فعاليت هاي اجتماعي آنان است.
مديركل ورزش و جوانان استان با تشكر از دست اندركاران انتظامي استان بويژه سردار اصلاني و مجموعه همكاران حوزه ورزش هاي همگاني اداره كل ورزش و جوانان و هيأت استان، از همگرايي و همسويي مردم و نيز مديران دستگاه هاي اجرايي به توسعه و تعميم ورزش همگاني تقدير نمود و ابراز اميدواري كرد كه با توسعه همگاني ورزش، بيماري و ناهنجاري هاي اجتماعي جاي خود را به سلامت و پويايي و نشاط دهد چرا كه ورزش مهمترين اثرات فرهنگي و اجتماعي را با خود به همراه دارد.
در اين همايش سردار ناصر اصلاني از همكاري هاي صميمانه مديركل ورزش و جوانان استان در برگزاري و اجراي برنامه هاي مختلف ورزشي تقدير و تشكر كرد.
در دومين همايش بزرگ پياده روي خانوادگي كه با طعم زيبا و دلپذير باران پاييزي جلوه اي زيباتر يافته بود، مردم و خانواده هاي ورزش دوست اروميه اي از ساعت 8 صبح با شعار" زندگي سالم، اميد به زندگي" از محل بوستان گلهاي اروميه در مسير بلوار امام علي (ع) آغاز و به سالن 2000 نفري شهيد باكري خانه جوان اروميه ختم گرديد.
اين همايش بزرگ كه با حضور جمع كثيري از خانواده ها و بخصوص جوانان و نوجوانان، طراوت دوچنداني يافته بود به همت هيأت ورزشي بيماران خاص و پيوند اعضاء استان و مساعدت و همكاري اداره كل ورزش و جوانان برگزار گرديد.
در مراسمي كه در پايان اولين همايش بزرگ پياده روي خانوادگي و جشنواره اميد به زندگي در سالن 2000 نفري شهيد باكري خانه جوان اروميه و با حضور دكتر عليرضا رادفر معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، دكتر عبدالله چمن گلي مديركل ورزش و جوانان استان، مسعود اشرفي دبير فدراسيون بيماران خاص و پيوند اعضاء، دكترعباس سيّد ذكريايي مديرعامل جمعيت هلال احمر و جمعي ديگر از مسئولين برگزار شد با انجام قرعه كشي به صدها نفر از شركت كنندگان جوايز ارزشمندي شامل: گوشي تلفن همراه، لب تاپ، تبلت، وسائل و تجهيزات ورزشي و ...اهداء گرديد.
همچنين در اين مراسم دكتر رادفر طي سخناني با تأكيد بر نقش مهم ورزش در تأمين سلامتي جسمي و روحي جامعه و بخصوص در مقابله با بيماري هاي مختلف گفت: ورزش ساده ترين و ارزان ترين راه دستيابي به سلامتي است و اگر ما خود بتوانيم ورزش را در سبد خانوارهاي خود قرار دهيم از هزينه هاي بسيار زياد درماني پيشگيري كرده ايم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در ادامه گفت: اميدواريم با تعميم ورزش هاي همگاني و عمومي و ترغيب و فرهنگ سازي مردم به انجام ورزش هاي صبحگاهي ديگر شاهد مشكلات و معضلات ناشي از ناهنجاري هاي اجتماعي و بروز بسياري از بيماري ها نظير بيماري هاي خاص نشويم.
دكتر رادفر در پايان از تلاش هاي ارزشمند اداره كل ورزش و جوانان و نيز هيأت ورزشي بيماران خاص و پيوند اعضاء در توسعه ورزش تقدير نمود.
دبير فدراسيون بيماران خاص و پيوند اعضاء نيز در اين مراسم طي سخناني با اشاره به برنامه هاي مختلف اين فدراسيون و نيز موفقيت هاي جهاني و بين المللي ورزشكاران و نيز تقدير از تلاش هاي هيأت استان و حمايت هاي مديركل ورزش و جوانان استان، تزريق روحيه نشاط و سلامتي و حركت به سمت افتخار و آينده اي اميدوار براي بيماران خاص را از سياست هاي فدراسيون بيان كرد.
در اين همايش كه با اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي و هنري نيز همراه بود با حضور دكتر رادفر معاون استاندار، دكتر چمن گلي مديركل ورزش و جوانان استان، مسعود اشرفي دبير فدراسيون و دكتر سيد ذكريايي مديرعامل جمعيت هلال احمر از نادر محمودزاده ورزشكار ارزنده استان و دارنده مدال برنز مسابقات جهاني تنيس روي ميز با اهداي لوح و هدايي تجليل بعمل آمد.

عکاس : جعفر بزازپور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =