مادری پس از این که هنگام غرق شدن پسر 2 ساله اش در حال چک کردن «فیسبوک» توسط تلفن همراهش بود به جرم خشونت علیه کودک به 5 سال زندان محکوم شد.

جاشوا بارنت سال پیش هنگامی که در خانه شان در انگلیس داشت بازی می کرد به درون حوض افتاد و غرق شد.
کلر بارنت، مادر کودکی که غرق شده، توسط قاضی مورد انتقاداتی در رابطه با تربیت نادرست کودکش قرار گرفت همچنین به او گفته شد هر کودکی که مسئولیتش با او باشد در شرایطی خطرناکی قرار می گیرد.
این مادر 31 ساله هنگام غرق شدن کودکش در حال کار کردن با گوشی اش بوده البته او وقتی متوجه غرق شدن جاشوا شده سعی کرده تا او را نجات و این کودک در بیمارستان مرده است.
گفتنی است در سال 2013 نیز او به کودکش اجازه داده تنها در خیابان بازی کند و نزدیک بوده خودرو به او برخورد کند، کلر بارنت تاکنون 4 بار به جرم خشونت علیه کودکان محکوم شده است.
قاضی جرمی ریچاردسون به او گفت: کودک شما به علت رفتار غافل گیرانه تان کشته شد.شما باید با این حقیقت برای باقی عمرتان زندگی کنید. من باور دارم که شما هیچ ارتباط بدون نظارتی با هیچ کودکی برقرار نخواهید کرد اگر کودک دیگری به دنیا بیاورید آن کودک از شما گرفته خواهد شد.شما خطرات جدی برای هر کودکی که مسئولیتش را قبول می کنید ایجاد کردهاید.
منبع: گاردین / 10 اکتبر 2015
237 42

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    4 0
    کاش رصد احوال رفتارهای والدین با فرزندانشان توی کشور ما هم بود زمان دانشجویی دوستی داشتم که پدرش روانپزشک بود و روزی نبود که دخترش را مورد ضرب و شتم شدید قرار ندهد و جرمش دفاع از مادرش بود که پدر روزها طولانی او را به دلیل شک و وسواس حبس می کرد و دختر به خاطر غذا رساندن به مادر باید کتک می خورد درحالی که همین آدم توی مطب به معالجه چنین کسانی می پرداخت
  • بی نام US ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    1 0
    لطفا همه نظر هارو نشون بدین و گل چین نکنین