کمیته پزشکی سازمان لیگ جواب کالبد شکافی هادی نوروزی را از پزشکی قانونی محرمانه می خواهد. این خواسته ای است که با انتقاد محمود خوردبین روبرو شده است.

زاوش محمدی_خبرآنلاین؛ بعد از درگذشت هادی نوروزی کاپیتان سرخ ها،شایعه های زیادی درباره درگذشت او مطرح شد.از مصرف مواد غیر مجاز تا دستگیری او.اما همه این اخبار و شایعات با صحبت های همسر هادی نوروزی پایان یافت.معصومه ابراهیم پور همسر هادی نوروزی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرآنلاین گفته بود که شب قبل از آن فاجعه،به همراه هادی در خانه پذیرای مهمان بودیم.آن شب هادی برخلاف همیشه هادی تا 2 بامداد بیدار بود و با هانی و هانا بازی می کرد.همسر نوروزی گفت متوجه حال غیر طبیعی در هادی نشد و او مثل همیشه بود که ناگهان ساعت 4 بامداد در خواب دچار تنگی نفس شد و وقتی برای کمک به خیابان رفتم و برگشتم هادی را بی جان دیدم.همان روزها باز شایعاتی در شبکه های اجتماعی می پیچید که محمود خوردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس از مردم خواست تا جلو این شایعات بی اساس را بگیرند.تمام مربیان و بازیکنانی که با نوروزی هم بازی بودند می دانند که او همواره سالم زندگی کرده است.میثم بائو دوست صمیمی و همبازی سابق هادی نوروزی درباره زندگی شخصی هادی گفت:هادی بسیار پاک زندگی کرد.او همیشه زمانش را با خانواده می گذراند.هادی یکی از مظلوم ترین و پاک ترین فوتبالیست های ایران بود.این شایعه ها باعث شد تا از هادی نوروزی توسط پزشکی قانونی نمونه برداری شود.آن زمان اعلام شد نتیجه آزمایش پس از 20 روز اعلام می شود. اما روز گذشته کمیته پزشکی سازمان لیگ از پزشکی قانونی خواسته تا جواب کالبد شکافی را به صورت محرمانه اعلام کنند . اگرچه این گفته ها خیلی هم دور از ذهن نیستند چون نتایج پزشکی قانونی همیشه به مراجع قضایی و به صورت محرمانه می دهد.

اما در این روزها که بازی دوستانه به یاد هادی نوروزی برگزار می شود و قرار است در بازی ایران مقابل ژاپن در دقیقه 24 هادی نوروزی تشویق شود شاید دامن زدن به این شایعات و اخبار درست نباشد.هادی نوروزی کاپیتان پر طرفدارترین تیم آسیا بود. این روزها خانواده هادی نوروزی حال و روز مناسبی ندارند و این اخبار، داغ از دست دادن او را چند برابر می کند.

میثم علیپور پزشک باشگاه پرسپولیس در این باره و نتایج آزمایشات پزشکی قانونی گفته بود:«ما ایمان داریم این نتایج اثبات می کند مرگ دلخراش هادی بر اثر یک عامل پزشکی قلبی بوده است . این نتایج تنها به ما کمک می کند تا به عنوان یک تحقیق علمی بررسی کنیم تا خدای ناکرده این اتفاق برای ورزشکار دیگری نیفتد.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =