ایران نوشت: اگر دلتان یک ماجراجویی جدید آن هم در میان آب‌های خروشان می‌خواهد بازی Magic River می‌تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد.

این بازی، گرافیک جذاب و فانتزی دارد و در آن شما در نقش یک روباه بازیگوش با یک قایق ساده راهی رودخانه‌ای جادویی می‌شوید. اما همه چیز هم به این سادگی نیست چرا که در مسیر عبور از این رودخانه شما با موانعی مانند سد‌های سنگی بزرگ و کوچکی روبه‌رو می‌شوید که باید بدون برخورد از آنها بگذرید.


در این بازی باید تمام تمرکز و دقت خود را به کار بگیرید، چرا که یک غفلت کوچک سبب واژگونی قایق و افتادن شما در رودخانه خروشان می‌شود. تنها کاری که شما باید در این بازی انجام دهید ضربه زدن یا Tap کردن روی صفحه بازی است تا قایق شما در مسیر درست حرکت کند.


با لمس صفحه نمایشگر می‌توانید قایق‌ خود را به سمت راست یا چپ هدایت کنید تا به موانع پیش رو برخورد نکند. اینجاست که شما باید با دقت کنترل مناسبی روی قایق داشته باشید و با تغییر به‌موقع مسیر قایق، جلوی واژگون شدن آن را بگیرید و از مسیر موانع عبور کنید.


گذشتن از موانع بیشتر به معنی کسب امتیاز بیشتر و ثبت رکوردهای جدیدتر است. با صعود به مراحل بالاتر از این بازی و دریافت الماس‌های گوناگونی که در مسیر برای شما گذاشته شده است، می‌توانید جایزه‌های ویژه‌ای دریافت و با این جایزه‌ها قایق‌ خود را به روز یا تعویض کنید.


در این بازی ده‌ها نوع قایق متنوع و مسیر‌های هیجان‌انگیز برای شما در نظر گرفته شده است تا از مسیر و انجام بازی خسته نشوید. Magic River به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

برای دانلود روی گوشی های اندرویدی اینجا را و برای دانلود روی گوشی های اپل (آی او اس) اینجا را کلیک کنید.
5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =