همایش تخصصی «پژوهش در کتابداری و اطلاع‌رسانی: رویکردها، رویه‌ها و کاربردها» چهارشنبه 12 اسفند، به مناسبت نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تربیت معلم برگزار می‌شود.

 «نقد و بررسی اصول و مبانی پژوهش در کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «آموزش پژوهش‌مدار در برنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «شیوه‌های گسترش مهارت‌های پژوهشی کتابداران و متخصصان اطلاع‌رسانی» و «تاثیر یافته‌های پژوهش بر خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی» از جمله محورهای این همایش است.

از دیگر موضوع‌های مورد بحث در این همایش یک روزه می‌توان به «پیوند نظر و عمل در کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «نقش انجمن‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی در توسعه پژوهش در این رشته» و «مقایسه رویکردهای کمی و کیفی در پژوهش‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی» اشاره کرد.

 در این همایش دکتر رحمت‌الله فتاحی، رییس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی درباره خلاقیت در پژوهش سخنرانی خواهد کرد. دکتر مرتضی کوکبی، دکتر مهری پریرخ، دکتر یزدان منصوریان، افسانه تیموری‌خانی، سعیده اکبری، پروانه مدیرامانی و آناهیتا کرمانی حبیب‌آبادی از دیگر سخنرانان این همایش خواهند بود.

همایش تخصصی «پژوهش در کتابداری و اطلاع‌رسانی: رویکردها، رویه‌ها و کاربردها» چهارشنبه 12 اسفند از ساعت 9 تا 18 در دانشگاه تربیت معلم تهران سالن 17 شهریور برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 47048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =