حفظ وارتقاء کرامت کارکنان صنعت برق کشورازوظایف مهم معاونت منابع انسانی شرکت توانیر است

مهندس کرم رضایی، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر در جمع مدیرعامل ،معاونین ، مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان با این بیان افزود : معاونت منابع انسانی شرکت توانیر همواره شعار حفظ وارتقاءکرامت کارکنان صنعت برق کشور را که در شرایط مختلف در طول سال ، برق مردم را تامین می کنند به عنوان سرلوحه اقدامات خود قرارداده است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین معاون منابع انسانی و تحقیقات و رئیس کمیته نظام پیشنهادهای شرکت توانیر که همزمان با یکصدمین جلسه کمیته اجرایی پذیرش و بررسی پیشنهادهای شرکت برق منطقه ای سمنان ، در جمع کارکنان این شرکت حضور یافته بود ، نظام پیشنهادها را نظام بهبودهای کوچک در ایجاد بهبود مستمر در حوزه عملکرد دانست و افزود : افزایش مشارکت کارکنان در ارائه پیشنهاد می تواند تاثیر مستقیم درتعالی سازمانی ایجاد نماید .
مهندس رضایی با اشاره به عوامل موفقیت نظام پیشنهاد ها در هر سازمان گفت : تعهد مدیریت ارشد به بهره گیری از اصول نوین مدیریت ، اعتقاد کامل و عملی مدیران به نظام پیشنهادها ، توجه افکار سازمان به بهبود عملکرد ، بررسی به موقع پیشنهادها ، ایجاد حس اعتماد در کارکنان در مورد شیوه بررسی پیشنهادها ، گزارش دهی منظم و به موقع و آموزش مناسب و مستمر کارکنان در سطوح مختلف از عواملی است که موفقیت یک سازمان رادر عرصه نظام پیشنهادها فراهم می آورد.
وی با بیان نتایج ارزیابی عملکرد سال 93 شرکت های برق منطقه ای کشور بر اساس شاخص سرانه پیشنهادها ، اظهار داشت : شرکت برق منطقه ای سمنان در سال گذشته در بخش شاخص سرانه پیشنهاد موفق شد رتبه اول را در بین 16 شرکت برق منطقه ای کسب نماید که این نشانگر روحیه تعامل بین مدیران و کارکنان و اهمیت پرسنل در زمینه ارائه پیشنهاد می باشد.
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر با اظهار قدردانی از مدیریت و کلیه پرسنل شرکت برق منطقه ای سمنان ، استمرار اقدامات بهبود و تلاش جهت ارتقاء و یا حفظ وضعیت مطلوب را در بخش های مختلف بویژه نظام پیشنهادها ، خواستار شد.
در ادامه معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر به سئوالات حاضرین در بخش منابع انسانی و تحقیقات و همچنین نظام پیشنهادها ، پاسخ گفت.
همچنین در این مراسم مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با بیان موقعیت استان سمنان در تبادل انرژی الکتریکی برق گفت : استان سمنان در محدوده شاهراه تبادل انرژی الکتریکی برق با استان های بزرگی همجوار خود قرار داشته و عهده دار ترانزیت انرژی برق به دیگر استان ها می باشد.
وی با اشاره به عملکرد شرکت برق منطقه ای سمنان در عدم خاموشی در تابستان سال جاری اظهار داشت : تلاش کارکنان این شرکت و برنامه ریزی و مشارکت با صنایع بزرگ استان ، موجب گردید تا خاموشی در ساعات پیک بار طی تابستان امسال برای مشترکین اعمال نگردد.
مهندس یعسوب قلیچ لی ، دبیر کمیته نظام پیشنهادهای شرکت نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در بخش نظام پیشنهادها ارائه نمود.
وی تعداد جلسات برگزار شده در کمیته های تخصصی و پشتیبانی و فنی نظام پیشنهادهای شرکت برق منطقه ای سمنان ، طی شش ماهه اول سال 94 را 63 جلسه دانست و افزود : در شش ماهه اول سال جاری 768 پیشنهاد طی 1296 نفر ساعت مورد بررسی قرار گرفته است که طی آن 173 پیشنهاد مصوب ، 371 پیشنهاد غیر مصوبو 45 پیشنهاد قابل تقدیر گردیده است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =