مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان چهارمحال وبختیاری گفت : دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری (۶ آبان) سال جاری باحضورمعاون پارلمانی وزیر و سخنگوی وزارت ارشاد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد افتتاح می شود.

جواد کارگران درگفتگو با خبرگزاری خبرانلاین  افزود : دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری فردا چهارشنبه (۶ آبان) ساعت 9:30 و باحضورمعاون پارلمانی وزیر و سخنگوی وزارت ارشاد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد افتتاح می شود.

وی تعداد غرفه های دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری 200 غرفه عنوان کرد و افزود: بیش از ۴۰۰ ناشر کشوری، استانی و نمایندگی های مؤسسات آموزش عالی در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 35 هزار عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری ارائه شده است تصریح کرد: کتاب های ارائه شده در موضوعات دینی، ادبیات، شعر، رمان، داستان، علوم اجتماعی، فرهنگ نامه، هنر، معماری و کمک درسی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

کارگران از ایجاد 10 غرفه جنبی در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: ایستگاه نقاشی، دفاع مقدس، جنگ نرم، امربه معروف و نهی از منکر، هلال احمر، نهاد کتابخانه های عمومی، کانون های مساجد و بهزیستی از جمله غرفه های جنبی در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری است.

وی یادآور شد: دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری از (۶ آبان) سال جاری و به مدت یک هفته صبح از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا 20 برای بازدید علاقه مندان دایر می شود.

خاطرنشان می شود: کلیه کتب دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری با تخفیف 30 درصدی به فروش می رسد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =