تسنیم نوشت:

براساس تصمیم هیئت رئیسه مجلس، 14 بهمن تا 9 اسفندماه زمان سرکشی وکلای ملت به حوزه‌های انتخابیه و آماده سازی آنها برای حضور در انتخابات مجلس است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برنامه کاری نمایندگان مجلس تا پاییز و زمستان امسال را مشخص کرد که براساس برنامه‌ریزی هیئت رئیسه مجلس، بهارستان‌نشینان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده جلسه خواهند داشت و پس از آن از 13 لغایت 21 آبان ماه جهت سرکشی به حوزه‌های انتخابیه‌ خود می‌روند.

وکلای ملت پس از این یک هفته تعطیلی مجددا از 24 آبان تا 3 آذرماه به مدت دو هفته جلسه علنی دارند و از تاریخ 4 تا 12 آذرماه که مصادف با اربعین حسینی است، برای سرکشی، به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند.

نمایندگان مجلس همچنین از 15 آذر لغایت 7 دی‌ماه یعنی به مدت 4 هفته جلسه علنی خواهند داشت تا به لایحه بودجه سال 1395 کل کشور رسیدگی کنند.

از نهم لغایت 17دی ماه به مدت یک هفته زمان سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه است و پس از آن از 20 دی تا 13 بهمن‌ماه به مدت 4 هفته در مجلس، جلسه علنی دارد.

وکلای ملت از 14 بهمن‌ماه به مدت سه‌هفته جلسه علنی نخواهند داشت که در واقع یک هفته آن مربوط به سرکشی آنها به حوزه‌های انتخابیه و 2 هفته دیگر برای آماده شدن به منظور شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

جلسات علنی مجلس مجددا از روز یکشنبه 9 اسفندماه برگزار می‌شود.

2323

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =