دکتر اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان در غرفه خبرآنلاین حضور یافت و با اظهار تاسف از عدم حضور برخی از رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات، اظهار امیدواری کرد این رسانه ها به نمایشگاه بازگردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عضو حقوقدان شورای نگهبان با اعلام اینکه در این شورا تصویب شده اطلاع رسانی درباره روند صلاحیتهای نامزدهای انتخابات مجلس آینده توسط سخنگوی رسمی این شورا انجام می پذیرد، درباره نمایشگاه مطبوعات اظهار نظر کرد و با ابراز تاسف از عدم حضور برخی رسانه ها گفت امیدوار است این رسانه ها به نمایشگاه باز گردند.

او با اشاره به اینکه از ابتدای شکل گیری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات جزو شورای موسسین این نمایشگاه بوده، توضیح داد: تشکیل این نمایشگاه را یک فرصت مناسب و خوب برای برقراری ارتباط مستقیم تر مخاطبان و رسانه ها می دانم، متاسفانه یکی از مشکلاتی که در حوزه روزنامه نگاری و وبلاگ نویسی و به طور کلی همه رسانه ها وجود دارد، این است که ارتباط خیلی مستقیم و روانی بین مخاطبان و اصحاب رسانه وجود ندارد. این امر دلایلی دارد. یکی از این دلایل این است که خبرنگاران و مدیران رسانه ها درگیر مسایل روزانه و شغلی خود هستند و فرصت تعامل با مردم را ندارند.
دکتر اسماعیلی در ادامه گفت: حداقل سود این نمایشگاه این است که برقراری ارتباط بین رسانه ها و مخاطبان مستقیم است و رسانه ها از قضاوت مستقیم مردم نسبت به خود و عملکرد خود آگاه می شوند و بتوانند به کار خود نمره بدهند که چقدر توانستند مخاطبان را راضی کنند.

او در ادامه توضیحاتش درباره عدم حضور برخی از رسانه ها اظهار نظر کرد و گفت: آرزو می کردم ای کاش همه رسانه ها در این نمایشگاه شرکت می کردند. تعداد نشریاتی که در سطح کشور داریم خیلی بیشتر از این تعدادی است که در نمایشگاه حضور دارند. بخش عظیمی از رسانه ها به خاطر عدم امکانات مالی و بعد مسافت به این جشنواره نمی آیند.ای کاش طیفهای مختلف سیاسی و فکری فرصت حضور در این نمایشگاه را داشته باشند و بتوانند با مخاطبان خود به صورت مستقیم ارتباط بگیرند. اگر هم مشکلی به ذهنشان می رسد راه حلهای ساده تری برای حل مسئله وجود دارد. به هر صورت در حال حاضر جای آنها در نمایشگاه خالی است و امیدواریم تا روزهایی که باقی مانده تصمیم خود را عوض کنند و در این نمایشگاه شرکت کنند.

 

۵۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایراندوست IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    همان اتهامی که به اصلاح طلبان میزنند خودشان در نمایشگاه مطبوعات انجام دادند.