کری خوانی بازیکنان تیم ملی برای ال کلاسیکو همیشه جذابیت زیادی داشته.

علی کربلایی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ امشب رئال و بارسا بازی دارند. مسابقه ای که هیجان زیادی دارد. در ایران می گویند قالب مردم یا استقلالی اند یا پرسپولیسی ولی در چند سال گذشته «یا بارسایی اند یا رئالی» هم به این کری خوانی ها اضافه شده. مثلا پیش آمده که طرفدارانی که سر استقلال و پرسپولیس برای هم کری می خوانند، روی بارسا و رئال با هم به وجه اشتراک می رسند. کری خوانی بر سر ال کلاسیکو در همه تیم های ایرانی هست، نمونه اش تیم ملی. وقتی کارلوس کروش رئالی در تیم ملی باشد، طبیعی است بارسایی ها بدجور برایش کری بخوانند. سال گذشته پس از برد بارسا در ال کلاسیکو، اتفاقا آندرانیک تیموریان و رضا قوچان نژاد، هم کروش را اذیت کردند و هم رئالی های تیم ملی را. یکی از بازیکنان نقل می کرد شب در یکی از سالن های هتل دور هم ال کلاسیکو را نگاه می کردند که وقتی بازی تمام شد، ناگهان آندو و گوچی روی سر بازیکنان آوار شدند!
البته رئالی های تیم ملی همیشه بیشتر از بارسایی ها بوده. سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، اشکان دژاگه، کروش، مارکار آقاجانیان، سید جلال حسینی، خسرو حیدری، مرتضی پورعلی گنجی و... از جمله رئالی های تیم ملی هستند. در جمع بارسایی ها هم مسعود شجاعی، آندو، قوچان نژاد، پژمان منتظری، اوسیانو(مربی) و... هم از جمله بارسایی ها هستند. قبلا جواد نکونام،مهرداد پولادی، قاسم حدادی فر، هاشم بیک زاده و خلعتبری هم عضو جبهه بارسایی ها بودند که الان دیگر در تیم ملی نیستند.
در فوتبال ایران چند بارسایی معروف دیگر هم وجود دارد. امیر قلعه نویی، فرهاد مجیدی و علی دایی شدیدا طرفداران این تیم هستند. در دوره حضور گواردیولا در بارسا، قلعه نویی در مصاحبه ای گفت بدجور سبک بازی این تیم را دوست دارد چون عاشق فوتبال سرعتی است. دایی هم در همان روزها مصاحبه ای کرد و دقیقا از همین حرف ها زد. فرهاد مجیدی هم شدیدا بارسایی است و حتی به نوکمپ رفت و عکس گرفت.
در بین رئالی ها هم می توان به کریم باقری اشاره کرد که اتفاقا پایش بیفتد برای بارسایی ها زیاد کری می خواند. همینطور علی کریمی که یک بار در مصاحبه ای گفت: «راستش وقتی رفتم اروپا، دوست داشتم به رئال مارید بروم. همیشه آرزو داشتم این اتفاق بیفتد....» پیام صادقیان، امیرحسین صادقی، حسین ماهینی و... هم از جمله رئالی ها هستند.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =