نمایش «اعتراف در آدمستان و همدستان قتل اریکس» به نویسندگی و کارگردانی محسن سپاسی در دانشگاه مازندران به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرانلاین مازندران،از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه.مازندران و با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران نمایش «اعتراف در آدمستان و همدستان قتل اریکس» به نویسندگی و کارگردانی محسن سپاسی از سی ام آبان ماه به مدت پنج روز ساعت 13در سالن آمفی تئاتر دانشگاه دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران به روی صحنه می رود.
داستان این نمایش به روایت شخصی به نام اریکس می پردازد که مرتکب بیش از صد قتل شده است، وی از ویژگی های کج اندیش مردمان زمانه اش به تنگ آمده و برای نجات دنیا آماده شده است و...
در این نمایش «مجتبی قلی زاده»، «حسین مشکانی»، «شکیبا مرصلانی»،« محسن سپاسی»، «امیر کرمانی » و« میلاد عبدی» به ایفای نقش می پردازند و «پیمان نبی زاده» به عنوان دستیار کارگردان، «مژگان خلیلی» به عنوان منشی صحنه، «هستی دورافکن» به عنوان چهره پرداز، «پیمان نبی زاده » به عنوان طراح صحنه، «رضا احمدی» به عنوان موسیقی، «سپیده گل محمدی» به عنوان عکاس، «علیرضا تهرانی » به عنوان تدارکات، «علی دیدگاه » به عنوان امور مالی، «جواد اسماعیلی» به عنوان آوازه گر در این نمایش همکاری دارند.
در مراسم اختتامیه این نمایش در چهارم آدر ماه با حضور هنرمندان و مسئولان دانشگاهی از کتاب نمایش عقبه اخلاص به نویسندگی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر جهاد دانشگاهی واحد مازندران رو نمایی خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =