۰ نفر
۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰

ایران نوشت:سرهنگ امینی رئیس پلیس فتای استان همدان گفت: با مراجعه یک همدانی مبنی بر فروش اکانت بازی کلش آف کلنز و پرداخت نشدن پول از سوی خریدار، تجسس‌ها آغاز شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اظهارات این مرد مشخص شد وی با خریدار در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی آشنا شده و پس از تحویل اکانت بازی کلش آف کلنز و رمز پست الکترونیک خود هنگامی که با خریدار برای دریافت مبلغ بازی در شبکه اجتماعی تماس گرفته، پاسخی از سوی وی دریافت نکرده است.
سرهنگ امینی اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک خریدار پس از دریافت اطلاعات بازی و پست الکترونیک شاکی، حساب کاربری خود را در شبکه اجتماعی حذف کرده تا امکان برقراری تماس با وی ممکن نباشد. این مقام پلیسی افزود: باانجام اقدام‌های فنی و با به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی این شیاد شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

وی در ادامه بیان داشت: مجرم در مواجهه با دلایل انکارناپذیر رایانه‌ای به جرم خود اقرار کرد و در بازجویی فنی به عمل آمده با بیان نحوه انجام این عمل مجرمانه، ابراز ندامت و پشیمانی کرد. رئیس پلیس فتای همدان در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان اطلاعات حساب‌های کاربری خود در فضای مجازی را در اختیار دیگران قرار ندهند و از هویت افرادی که با آنان معاملات مالی انجام می‌دهند اطمینان حاصل کنند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اميرمنصور ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    2 0
    منم شكايت دارم سوپرسل (طراح بازي)كم فروشي ميكنه :)) جم ها خيلي گرونه!
  • بی نام DE ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    20 1
    ببین کار ما به کجا کشیده که محتاج اکانت کلش شدیم....وا مصیبتا....
  • هادی A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    24 7
    خبرتون مسخره بازیه یا واقعی ؟
  • محمدرضا A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    9 4
    پلیس رفته دنبال کسی که پول اکانت یکی دیگه رو نداده؟