انتخاب نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: اکنون نفوذی‌ها وجود دارند و کسانی که فتنه کردند، هنوز رها نکرده و برخی پست ها را گرفته اند و فعلا خیالشان جمع است.

حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران امشب در حسینیه آیت الله مرعشی نجفی(ره) در قم خاطرنشان کرد: کف هایی که روی آب ها وجود دارد، نتیجه اصطکاک هایی است که در برخورد آب با موانع ایجاد می شود و کفی که با طوفان به وجود آمده با همان هم از بین می رود؛ کسانی که با جریانات سیاسی اوج می گیرند، با طوفان ها به وجود آمده­اند و موجودیت آنها به بحران ها بستگی دارد؛ کسانی که آشوب و فتنه می کنند، موقعیت شان در فتنه است و در صورتی که فتنه نباشد و مردم اینها را بشناسند، می دانند که این افراد سوء استفاده می­کنند.

امام جمعه موقت تهران گفت: در غبار و دود، چشم ­ها گرفته می­شود و نیروی خودی به جای دشمن هدف قرار می گیرد؛ در فتنه خواستند ما خودمان، خودمان را بزنیم و احتیاجی به بیگانه نداشته باشیم؛ اکنون نفوذی­ ها وجود دارند و کسانی که فتنه کردند، هنوز رها نکرده و برخی پست­ها را گرفته ­اند و فعلا خیالشان جمع است؛ کسانی­ که موجودیت شان با بحران­ها و آشوب­ها به وجود می­آیند، با یک آشوب از بین می روند.

صدیقی درباره تأثیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب ما، دنیا را مبهوت کرده است و اسلام را در صحنه زندگی آورد؛ اسلام را از متن زندگی ما برده بودند؛ اسلام ما، اسلام عدالت، صداقت و امانت است؛ انقلاب شروع شده، اما به نتیجه نرسیده است؛ کسانی که امروز از نفوذ ولایت فقیه می ترسند، به خاطر کارهایی است که می­خواهند انجام دهند، چرا که ولایت فقیه، مانع کارشان می شود.

وی گفت: نمودها و ادعاها و عزیزکردن خود نزد مردم، این سیاسی­ بازی­ها و جریانات سیاسی، از جبهه گرفته تا نهضت آزادی و اصلاحات و مشارکت هیچ ریشه ای در خون شهدا، ولایت و امامت ندارند؛ عاقبت برای اهل تقوا و یقین است و به مقصد می رسند و کارشان تا آخر ادامه دارد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمان A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    69 3
    بسه چقدر با این کلمات دیگران رو می کوبید بابا همه هفتاد میلیون ایرانی حق اظهار نظر و حظور در جامعه رو دارند مملکت فقط در شما و طرفدارانتان خلاصه نمی شود تو رو خدا این رو باور کنید