تصویر لورفته نوکیا سی وان مجهز به ویندوز 10

آنچه می‌بینید، چهارمین عکس لورفته و البته غیررسمی از گوشی هوشمند نوکیا C1 است که در فضای مجازی منتشر می‌شود.

 

به گزارش خبرآنلاین، پس از فروش بخش موبایل نوکیا به مایکروسافت، قرار شد تا موبایلی با برند نوکیا تا سال 2016 ساخته نشود (توسط فنلاندی‌ها) و آن‌ها نیز به وعده‌شان عمل کرده‌اند.

اما با به پایان رسیدن موافقت‌نامه بین مایکروسافت و نوکیای اصلی، فنلاندی‌ها در تلاش‌اند تا باعرضه یک گوشی جدید، هویت ازدست‌رفته را بازیابند و به همین دلیل «راجیو سوری» مدیر اجرایی نوکیا(هندی الاصل) وعده داده تا یک گوشی متفاوت را در سال 2016 عرضه کند.

تابه‌حال 3 رندر/render متفاوت از گوشی سی وان در فضای مجازی منتشرشده که هرکدام ویژگی‌های ظاهری متفاوتی داشته‌اند و آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید چهارمین رندر گرافیکی ازاین‌دست است.

گفته می‌شود دو نوع ویندوزی و اندرویدی از سی وان راهی بازار خواهد شد.

از زمانی که تبلت نوکیا N1 مبتنی بر اندروید ساخته شد، همگان گفتند نوکیا به‌سوی اندروید می‌رود و اما با رندر جدید شاید استراتژی گفته‌شده تغییر کرده و شاهد دو نسخه ویندوزی (ویندوز 10) و اندرویدی باشیم که در ابتدای 2016 بازارها را درخواهد نوردید. البته این حدس و گمان‌ها هنوز تأیید نشده، چراکه مایکروسافت خود گوشی‌های ویندوزی تحت نام لومیا عرضه کرده و سال آینده سرفیس فون را نیز بیرون می‌دهد و ممکن است نقشه‌های نوکیای فنلاند برای عرضه گوشی ویندوزی نقش بر آب شود.

صنایع ارتباطی و نرم‌افزاری نوکیا (چیزی که به مایکروسافت فروخته نشد) مستقر در اسپوی فنلاند در سال 2014 درآمدی معادل 12.7 میلیارد دلار داشته است.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =