امام جمعه بندرعباس گفت: هم اکنون دشمن در پوشش های مختلف سعی در نفوذ به کشور را دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس به هفتم آذر نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و بیان داشت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا با تلاش و صلابت نیروی دریایی ارتش به دست آمده است.

وی در ادامه خطر نفوذ دشمن در کشور را بسیار جدی برشمرد و تصریح کرد: جریان های نفوذی آسیب ها و خسارت های فراوانی به انقلاب اسلامی و نظام وارد کرده اند و ترور شخصیت های بزرگ کشور در برهه های مختلف نتیجه کار جریانات نفوذی بوده و هم اکنون دشمن در پوشش های مختلف سعی در نفوذ به کشور را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: بسیج تنها نیرویی است که می تواند جلوی این جریان نفوذ را بگیرد و با توجه به اینکه رخنه دشمن در کشور از راه جریان نفوذ بسیار جدی است، حضور فراگیر بسیج در همه عرصه ها می تواند نگهبان و نگهدارنده انقلاب باشد.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه دشمن می خواهد با تبلیغات منفی بسیج را نیرویی خشن و بی حساب و کتاب معرفی کند، اظهار داشت: هیچکس نمی تواند جریان بسیج را از مسیر اصلی آن منحرف کند و تضعیف بسیج نیز به هیچ عنوان جایز نیست.

وی در ادامه تکریم و احترام زنان و دختران را ضرورتی بسیار مهم دانست و عنوان کرد: اگر آموزه های مترقی اسلام درباره حقوق زن در جامعه مطرح شود، جریان های غربی مانند فمینیسم امکان ابراز وجود در جامعه اسلامی را پیدا نمی کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =