فرمانده انتظامی استان قزوین: طرح برخورد با مزاحمت‌های خیابانی در قزوین اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای ارتقاء سطح امنیت اجتماعی، طرح برخورد با مزاحمت‌های خیابانی در قزوین اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مهدی محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره مشکلات و معضلات جامعه و عدم رعایت حقوق شهروندی اظهار داشت: عدم رعایت حقوق شهروندی در برخی از موارد جرم محسوب شده که پلیس در این زمینه وظیفه دارد تا با اینگونه موارد برخورد کند تا میزان آمار جرائم کاهش یابد.

وی افزود: در همین راستا برای کاهش جرائم، رعایت حقوق شهروندی و ارتقاء سطح امنیت در جامعه، طرح برخورد با مزاحمت‌های خیابانی در قزوین اجرا می‌شود که در این طرح با مزاحمان و متعرضان به نوامیس به شدت برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با افرادی که بدون هدف در معابر و گذرگاه‌ها می‌ایستند نیز تذکر داده شده و ضمن اخذ تعهد از آنها در صورت تکرار به صورت جدی با آنها برخورد می‌شود.

محمودی با اشاره به جرائمی که توسط سرنشینان برخی از خودروها انجام می‌شود خاطرنشان کرد: ایجاد آلودگی صوتی و کشف حجاب در داخل خودروها نیز از مصادیق بارز جرم محسوب شده و با خاطیان در این زمینه برخورد و در موارد خاص، خودروی آنها نیز توقیف می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه پلیس بازوی فرهنگی جامعه نیز محسوب می‌شود بیان کرد: هدف اولیه ما برخورد و اعمال قانون نیست بلکه پلیس نخست به دنبال فرهنگ‌سازی است و اگر هم اعمال قانونی انجام می‌شود، نخست به صلاح خود فرد و سپس برای سلامت جامعه است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =