روابط عمومی دانشگاه آزاد اعلام کرد: 5 دی ماه زمان اعلام فراخوان جذب هیات علمی

روابط عمومی دانشگاه آزاد زمان فراخوان جذب هیات علمی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چندی پیش یکی از کاربران در مورد زمان ثبت نام متقاضیان در هیات علمی دانشگاه آزاد سوال کرده بود:" قرار بود امسال دانشگاه آزاد برای هیات علمی جذب نیرو کند. لطفا خبرآنلاین پیگیری کنید."
در همین باره روابط عمومی دانشگاه آزاد اعلام کرد: ثبت نام متقاضیان در فراخوان جذب هیات علمی این دانشگاه از 5 دی ماه آغاز می شود و با بررسی تمامی پرونده های فراخوان های گذشته این دانشگاه توسط هیات اجرایی جذب استان ها تایید نهایی می شود و حداکثر تا 30 دی ماه به وزارت علوم ارسال می شود.

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hashemi A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    0 0
    که هدف های مختلف بهمراه داشت . میتوان از مهمترین آن به کاهش مصرف سوخت از طریق کنترل مصرف اشاره کرد اگر خاطر باشد در اوایل ، ستاد های بازرسی مدام در پمپ های سوخت حضور پیدا میکردند و کارت ها را باخودرو ها تطبیق میدادند اما بدلیل فرسایش کاری این پروژه حضور بازرسین در جایگاه های سوخت با شکست مواجه شد و سوخت گیری از خودرویی به خودروی دیگر که غیر قانونی بود بمانند گردش به راست خودرو ها در سر چهار راه های بدون راستگرد ، جدی گرفته نشد و تبدیل به عادت مردم و مسئولین شد به نحوی که هدف این کارت ها فراموش شد و سوخت گیری نیمه یارانه ایی بصورت کاملا ازاد در پمپ های سوخت توسط خود دولت انجام پذیرفت ، درصورتی که هدف از اجرای این پروژه حذف سوخت های نیمه یارانه ایی بود
  • بی نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    1 2
    این تعجیل نباید سبب بررسی بدون دغدغه پرونده ها و تضییع حقوق افراد گردد. قطعا باید هدف دانشگاه آزاد جذب نخبگان و جلوگیری از تضییع حقوق آنها و بهره از افراد مستعد برای توسعه تحصیلات تکمیلی باشد.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 0
    با فوق لیسانس هم میشه عضو هییت علمی شد؟یا فقط دکترا میگیرن؟