استاندار البرز گفت:‌ انتخابات فضایی برای انتقادهای سازنده ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سیدحمید طهایی با بیان اینکه مجموعه دولت از نقد منصفانه استقبال می‌کند؛ گفت: فعالیت آزاد رسانه‌ها و مطبوعات در دولت یازدهم نشان دهنده این است که مسئولان از نقد سازنده استقبال می کنند زیرا عقیده دارند همین انتقادهاست که مانع از تک بعدی شدن جامعه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک شدن انتخابات مجلس،فضایی را برای برخی از منتقدان دولت بازکرده است که این موضوع به نوبه خود بد نیست.

طهائی خاطرنشان کرد: اما منتقدان باید مراقب باشند که انتقادهایشان به سمت تخریب دولت و زیر سوال بردن عملکرد مسئولان خدمتگزار مردم پیش نرود، زیرا این کار جز سلب اعتماد از مردم، نتیجه‌ای درپی ندارد.

استاندار البرز اضافه کرد: مسئولان دولت یازدهم کسانی هستند که به صورت شبانه‌روزی برای آسایش و آرامش مردم تلاش می‌کنند و برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.

وی ادامه داد: این افراد با وجود مشکلات فراوانی که پیش رو دارند درتلاشند که هر روز بیش از گذشته شرایط کشور را به سمت تعادل پیش ببرند و نور امید را دردل‌های مردم زنده کنند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اگر کسانی بخواهند با انتقادهای غیرمنصفانه خود آینده کشور را تاریک نشان دهند و به ناحق دولت را تخریب کنند، باید پاسخگو باشند.

استاندار البرز با اشاره به رقابت جدی در دنیای سیاست گفت: در دنیای سیاست رقابت بین احزاب و جناح‌های مختلف امری طبیعی است.

وی اضافه کرد: رقبای سیاسی غالبا سعی دارند با ضعیف نشان دادن طرف مقابل، گوی سبقت را بربایند و توجه مردم را به سمت خود جلب کنند.

طهائی ادامه داد: این رقابت باید منصفانه و براساس اصول انسانی باشد؛ چراکه درغیر این صورت اولین کسانی که ضرر می‌کنند، مردم هستند.

وی گفت: کسانی که خود را مسلمان و معتقد به برخی اصول می‌دانند و به عنوان الگوی رفتاری مردم شناخته شده‌اند، نباید برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله‌ای استفاده کنند.

این مسئول در پایان اظهار کرد: در انتخابات پیش رو رقبا باید حرف حق را بزنند و در نهایت انتخاب را به خود مردم واگذار کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =