جانشین فرمانده انتظامی استان با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت : افزایش احساس امنیت در جامعه بستگی به اقتدار و آمادگی پلیس دارد .

به گزارش خبرآنلاین ، سرهنگ " مراد جعفري " درصبحگاه عمومي اين فرماندهي با تسليت فرارسيدن اربعين سرور و سالار شهيدان امام حسين (ع ) افزود: نظم و انضباط ظاهري و معنوي از ضروريات پليس بوده كه بايستي در محل كار و ماموريت و بين مردم رعايت شود كه اين امر هم اقتدار آن مامور و هم اقتدار ناجا را دربين مردم ارتقاء مي دهد. اين مقام انتظامي تاكيد كرد : بايد احترام به مردم و رعايت حقوق شهروندي را در سرلوحه كارهايمان قرار داده و با مردم با متانت و خوشرويي رفتار كنيم تا مردم از ما راضي باشند. وي با بيان اينکه کار پليس با نظم و انضباط معنا پيدا مي کند ، بيان داشت : ماموريتي که بر اساس نظم و انضباط طراحي و برنامه ريزي نگردد ، توفيقي نخواهد داشت و اقتدار پليس را کاهش مي دهد .
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان بر ارتباط با اقشار اجتماعي ، بهره گيري از توانمندي هاي آنها در توسعه امنيت اجتماعي ، بر قراري ارتباط هدفمند با مراكز دولتي ، شناسايي تشكلهاي غير دولتي و بهره گيري از توانمندي هاي آنها را در ايجاد و حفظ امنيت اجتماعي مهم و موثر دانست. سرهنگ جعفري با تاكيد بر انجام صحيح ماموريت ها و رعايت نظم و انضباط افزود: امنيت عمومي معطوف به حقوق و حدود قانون شهروندي ، نظم و انضباط در مناسبات اجتماعي و حفظ منافع و ارزش هاي جمعي است. وي گفت : امروز نيروي انتظامي توانسته به وظايف ذاتي خود كه همان استقرار نظم و امنيت در جامعه و مبارزه قاطع با مخلان امنيت به نحو مطلوبي عمل كرده و آسايش و آرامش نويد بخشي را به مردم هديه دهد. جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر رعايت حقوق شهروندي در چهار چوب قوانين و افزايش اعتماد عمومي به پليس گفت : با افراد و كساني كه بخواهند قوانين را نقض و موجب سلب و اسايش مردم شوند به شدت برخورد مي كنيم. سرهنگ جعفري تصريح كرد: افزايش احساس امنيت در جامعه بستگي به اقتدار و آمادگي پليس دارد و هرچه اين اقتدار بيشتر باشد به همان اندازه احساس امنيت در جامعه افزايش خواهد يافت.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =