استاندار تهران در تشریح شکردهای انتخاباتی برای حذف رقیب به بیان تجربیات خود در دوران تبلیغات چهارمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.

مهم‌ترین سخنان حسین هاشمی در همایش اعضای ستاد انتخابات استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان که ایلنا آن را منتشر کرده به این شرح است:‌
** کسی حق ندارد نگاه خود را خلاف قانون و علیه یک جناح سیاسی به کار بگیرد. این عمل هم گناه و هم خلاف قانون است.هر لحظه‌ای که استنباط کنم مجریان خلاف قانون عمل می‌کنند حتما با آن‌ها برخورد می‌کنم.
** وقتی من در دوره چهارم برای انتخابات ثبت نام کردم یک روز فرماندار شهر ما به من گفت که ۳۸ گزارش علیه من به دست او رسیده که بر اساس هر کدام از این گزارش‌ها من رد صلاحیت می‌شوم. ... این فرماندار یک هیات اجرایی سه نفره را انتخاب کرد و آن‌ها این گزارش‌ها را بررسی کردند و در پایان هر سه اعلام کردند که اخبار و گزارش‌ها علیه من کاملا کذب بوده است. یکی از اعضای این هیات سه نفره فردی بود که طرفدار نماینده وقت شهر ما بود اما اگر وی فرد دینداری نبود من رد صلاحیت می‌شدم.

** قرار بود در منطقه‌ای که طرفداران زیادی داشتم سخنرانی کنم اما وقتی به محل سخنرانی رفتم دیدم هیچ کس نیامده است وقتی مسئله را پیگیری کردم متوجه شدم کسی به جای من تماس گرفته و گفته است من نمی‌توانم به این جلسه بیایم. من همین‌جا تاکید می‌کنم، فرمانداران و بخشداران و هیات‌های اجرایی نباید تحت تاثیر این شگرد‌ها باشد.
** تاکید دارم که اگر ستاد انتخابات خلاف بَیِّنی دید حتما وارد شود و اجازه ندهد کسی خلاف کند. فضای مجازی هم که غوغا می‌کند و باید در انتخابات حتما مدیریت شود. ستاد انتخابات کشور باید تدبیری کند تا شگردهای انتخاباتی اصل انتخابات را تحت شعاع قرار ندهند.
** بعد از انتخابات ادعا شد که من با پول رای خریده‌ام. بعد از این ادعا یک بازرس به شهر ما آمد و با هیات‌های اجرایی به منازل کسانی رفت که علیه من نامه‌ای را امضا کرده بودند و مدعی شده بودند که من به آنها پول داده‌ام، وقتی آن‌ها به منازل این افراد می‌رفتند٬ آنها امضای خود را نادرست و جعلی می‌دانستند.
** یک فرد شاخص شهر ما ادعا کرده بود که من یک بسته پول به آنها دادم و این بسته را از دست من گرفته بود٬ اما وقتی بسته پول انگشت‌نگاری شد هیچ اثری از انگشتان من در آن بسته وجود نداشت.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =