سایت باشگاه راه آهن نوشت:هیات مدیره راه آهن با استعفای علیرضا رحیمی موافقت کرد.

داستان از همان روز اول آغاز شده بود. همانجایی که هلدینگ یزدان رسما مالک باشگاه راه آهن شد علیرضا گفت که نمی تواند مدیرعامل باشد اما در تنگنای فرصت ها تا آغاز لیگ برتر،کدام ناخدای کاردان و راه بلد بهتر از او می توانست تیم را مهیای حضور در رقابت ها نماید؟ با اصرار ما،رحیمی پذیرفت که تیم را ببندد و بعد از آن از باشگاه جدا شود. ما شرطش را پذیرفتیم اما عمل به این شرط به معنای از دست دادن یک مدیر بادانش و دلسوز بود پس تلاش کردیم علیرضا رحیمی را از تصمیمش منصرف نماییم. هربار مالک باشگاه را دید اصرار کرد که بیش از این در مسند مدیرعاملی نماند و مالک باشگاه هر بار سعی داشت این اتفاق را حداقل به پایان فصل موکول نماید تا اینکه طی هفته های اخیر شدت اصرارهای علیرضا رحیمی بیشتر و بیشتر شد. کار به نوشتن استعفای کتبی کشید و احساس می شد مخالفت بیش از این با تصمیم مدیرعامل ،نوعی خودخواهی و بی معرفتی باشد. سخت ترین تصمیم ممکن گرفته شد:موافقت با استعفای علیرضا رحیمی از سمت مدیرعاملی.
حالا که این امر به فعل رسیده است نمی توان به سادگی از کنار همه چیز گذشت.در مدت 130 روز مدیرعاملی رحیمی در باشگاه راه آهن یزدان چیزی جز صداقت و سلامت و پاکی و راستی از او ندیدیم. حضورش کلاس درسی برای همه ما بود و امروز که از کرسی مدیریت فاصله می گیرد از او تنها یک خواسته داریم. ما به وعده مان برای جدایی او عمل کردیم هر چند با تاخیر و تعلل بسیار ولی از وی می خواهیم به وعده اش بدون تاخیر عمل کند. وعده ای که بر اساس آن قول داده به عنوان یار و یاور مالک و یک مشاور راه آهن یزدان را همراهی نماید.
برای قدردانی از زحمات رحیمی در این مدت ،واژه مناسبی نمی یابیم. امیدواریم او الگویی برای همه ما باشد. خدا قوت مرد دلسوز خستگی ناپذیر.
به دنبال موافقت هیات مدیره باشگاه راه آهن یزدان با استعفای علیرضا رحیمی،اعلام می دارد مدیرعامل جدید به زودی و از طریق سایت رسمی باشگاه معرفی خواهد شد. 

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =