سازمان تعزیرات حکومتی می گوید با وجود آزادسازی قیمت بلیت هواپیما، اگر این سازمان گرانفروشی در این باره دید برخورد می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین پس از آزاد سازی قیمت بلیت هواپیما صورت گرفت، اخباری از دور و نزدیک منتشر شد که قیمت برخی از خطوط در بعضی ساعات، به شدت بالا رفته است. در تصویری که از نرخ گذاری قیمت بلیت مسیر تهران-مشهد منتشر شده، مشخص است که بهای بلیت هواپیما در این خط تا بیش از ۵۰۰ هزار تومان هم افزایش یافته است.


شاید به این خاطر است دو تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران با حضور در شرکت های خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی با متخلفان فروش بلیط هواپیمای مشهد برخورد کرده اند.

سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرده، با توجه به پیش رو بودن شهادت امام رضا (ع) و افزایش سفر مردم به مشهد، صبح امروز دو تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران به همراه نماینده سازمان حمایت از مصرف کننده و بازرس صنعت، معدن و تجارت استان تهران مامور رسیدگی به شکایات مردمی از تخلفات فروش بلیط هواپیما به شرکت های خدمات مسافرتی شدند.
بهروز طالبیان رییس شعبه 46 تعزیرات حکومتی استان تهران در این خصوص گفت: برای واحدهای متخلف پرونده تشکیل و در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار می گیرد.
فروزفر بازرس سازمان صنعت،معدن و تجارت نیز گفت: در بازرسی های انجام شده شاهد افزایش دو برابری قیمت بلیط هواپیمای رفت و برگشت تهران مشهد در برخی از شرکت های مسافرتی هستیم و تاکنون بیش از 50 مورد گزارش در این زمینه به اداره صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام شده که در گشت مشترک مورد رسیدگی قرار می گیرد.
سازمان تعزیرات اعلام کرده است چنانچه هموطنان شکایتی در زمینه افزایش غیرمنطقی قیمت بلیت هواپیما دارند می توانند شکایت خود را به سامانه پیامکی 30009651 اعلام کنند.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    1 0
    الان از مشهد به تهرانو زدن پنجاه هزار تومان خوب چون یکسرو خالی میرن باید برگشت براشون به صرفه باشه