تسنیم نوشت: استاندار تهران نسبت به عدم‌حضور یا تأخیر ورود برخی از فرمانداران در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران انتقاد کرد.

سیدحسین هاشمی استاندار تهران در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران که صبح امروز  در استانداری تهران برگزار شد، با انتقاد از عدم‌حضور یا تأخیر ورود برخی از فرمانداران در این جلسه، اظهار داشت: ما در انتخابات با هیچ‌کس شوخی نداریم.

وی خطاب به دبیر ستاد انتخابات استانداری تهران گفت: هر کس در این جلسه تأخیر داشته باید تذکر کتبی بگیرد. همه دست‌اندرکاران انتخابات باید در هر زمانی حضور فعال داشته باشند. هر کس نمی‌توانست در جلسه حضور پیدا کند باید از قبل اطلاع دهد.

استاندار تهران تأکید کرد: نظم مهمترین بحث ما در هر جلسه‌ای است. مدت‌ها پیش وزارت کشور از فرمانداران خواسته بود تا فرم‌های ارزیابی را تکمیل کنند، اما متأسفانه تعدادی از فرمانداران هنوز این فرم‌ها را تکمیل نکرده‌اند. آخرین مهلت ارسال این فرم‌ها تا پایان فردا ظهر است.

هاشمی در پایان ابراز کرد: ما برای برگزاری انتخابات با شورای نگهبان و هیئت نظارت به‌دنبال تعامل هستیم.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    1 0
    ممون که در مسیر مصلحت مردم اهل هیچ سازش و کمکاری نیستید. این انتخابات بسیار حساس است و باید زمینه حضور همگان فراهم شود تا ترکیب مجلس برآیند واقعی مردم باشد.