ثبت نام بیش از 40 رسانه زنجان در نمایشگاه استانی مطبوعات و خبرگزاری‌ها

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان از اعلام آمادگی بیش از ۴۰ رسانه فعال اعم از نشریه، خبرگزاری و پایگاه خبری و سرپرستی نشریات سراسری در نمایشگاه استانی مطبوعات و خبرگزاری‌ها خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین یوسف ناصری با قدردانی از استقبال رسانه‌های زنجان به فراخوان خانه مطبوعات استان، اظهار کرد: این نمایشگاه از اول تا هفتم دی‌ماه امسال در موزه کارخانه کبریت زنجان و با شعار «رسانه یعنی مردم» برگزار می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه توسط خانه مطبوعات استان و با همکاری ادار‌ه‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری زنجان برگزار می‌شود.

ناصری با اعلام اینکه برای هفت روز برگزاری نمایشگاه عناوینی در نظر گرفته شده است، از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: اختصاص غرفه برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای آشنا کردن کودکان و نوجوانان با امور مربوط به رسانه، از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

ناصری تصریح کرد: غرفه‌های این نمایشگاه سه روز قبل از مراسم افتتاحیه در اختیار رسانه‌های استان قرار می‌گیرد تا آنان نسبت به غرفه‌آرایی اقدام کنند.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه شهرداری زنجان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، از رسانه‌های استان خواست تا با حضور فعال خود، برگزار کنندگان را در برپایی نمایشگاهی ماندگار یاری کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =