مصرف سوخت مایع (نفت گاز و نفت کوره) کشور در هفته منتهی به بیستم آذرماه امسال به ٦٤٠ میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر رسید.

 بخشهای مختلف مصرف کننده سوخت مایع از جمله نیروگاههای کشور دربازه زمانی چهاردهم تا بیستم آذرماه امسال ٦٤٠ میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر نفت گاز و نفت کوره مصرف کردند که در مقایسه با هفته قبل از آن بیش از ٤٥ میلیون لیتر کاهش داشته اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از شانا، در بازه زمانی یادشده ٤٨٩ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر گازوییل و ١٥٠ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر نفت کوره مصرف شده است.

بیشترین مصرف گازوییل در هفته منتهی به بیستم آذرماه امسال با ٧٨ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر به روز چهارشنبه (١٨ آذرماه) و کمترین مقدار مصرف آن نیز با ٥٢ میلیون لیتر به روز جمعه (٢٠ آذرماه) مربوط می شود.

همچنین، بیشترین مصرف نفت کوره با ٢٤میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر به روز دوشنبه ( ٩ آذرماه) و کمترین مصرف آن نیز با ٢٥ میلیون و یکصد هزار لیتر به روز شنبه (١٤آذرماه) مربوط می شود.

برپایه این گزارش، میانگین مصرف گازوییل در هفته منتهی به بیستم آذرماه امسال، نزدیک به ٧٠ میلیون لیتر و میانگین مصرف نفت کوره نیز ٢١ میلیون و ٥٤٢ هزار لیتر بوده است.

مقایسه آماری مصرف سوخت مایع در هفته منتهی به بیستم آذرماه با هفته قبل از آن (٦٨٥ میلیون لیتر) نشان می دهد که مصرف نفت گاز و نفت کوره در مجموع ٤٥ میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر کاهش داشته است.

 

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =