تیم پتروشیمی تبریز که از سال ها قبل به عنوان بهترین تیم آسیایی مطرح بوده است، از حضور در تورهای آسیایی لانکاوی مالزی و کینگ هایلک چین کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرآنلاین، مدیر اجرایی تیم پتروشیمی تبریز با اعلام این خبر، اظهار کرد: در حالیکه پتروشیمی یکی از تیم های مطرح شرکت کننده طی سال های اخیر در این دو تور بوده است از سال آینده میلادی نمی تواند در آنها حضور یابد.

کاظم خاتون آبادی افزود: مسئولان برگزاری تورهای لانکاوی مالزی و هایلک چین از پذیرش تیم پتروشیمی تبریز برای حضور در این دو تور معتبر در برنامه 2016 خودداری کرده اند.

وی با اشاره به کارشکنی ها و ندانم کاری های مسئولان تیم پتروشیمی تبریز طی چهار سال گذشته، گفت: متاسفانه این سهل انگاری ها باعث شده است برترین تیم آسیا که همواره با امتیازات چندین برابری نسبت به تیم دوم در آسیا حرف اول را می زد، امروز به حال و روزی افتاده است که بسیاری از تورهای آسیایی را به راحتی از دست می دهد.

خاتون آبادی که به تازگی به عنوان مدیر اجرایی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی مشغول به کار شده است، از حضور نیافتن این تیم در تور جالاجاح مالزی نیز خبر داد و افزود: مسئولان قبلی تیم که حضور در این تور را اعلام و ثبت کرده بودند به فاصله چند روز آنرا ملغی کردند.

وی اضافه کرد: همین سرنوشت برای پتروشیمی تبریز در تور بین المللی قطر نیز که قرار بود ژانویه امسال برگزار شود، اتفاق افتاد و با وجود اینکه پیشتر شرکت در این تور مسجل شده بود، ملغی شد.

خاتون آبادی با بیان اینکه همه افتخارات تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با زحمات فراوان و طاقت فرسای خادمان این رشته در آذربایجان حاصل شده است، گفت: عده ای به راحتی آب خوردن این گذشته پرافتخار را نابود کرده اند.
وی، بازسازی ساختار تیم پتروشیمی تبریز را نیازمند همکاری رسانه ها با مدیران کنونی این تیم دانست و افزود: این تیم به شدت نیازمند حمایت های مسئولان ورزشی و جامعه خبری کشور و استان است تا بار دیگر به روزهای اوج خود برگردد.

وی همچنین با اشاره به اهتمام ویژه ایرنا در حمایت رسانه ای از تیم دوچرخه سواری پتروسیمی تبریز به عنوان برند رشته ورزشی دوچرخه سواری ایران در سطح بین المللی در سال های اخیر خواستار ادامه این روند با رویکرد حساس سازی مسئولان و تصمیم سازان به جایگاه و اهمیت این تیم شد.

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز به عنوان برند این رشته ورزشی در ایران و آسیا طی سال های اخیر افتخارات بزرگی را نصیب کشور کرده است.

این تیم پرافتخار که 14 سال قبل به همت مدیران ورزش دوست مجتمع پتروشیمی تبریز و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران دوچرخه سواری ایجاد شد، خیلی سریع پله های ترقی را طی کرد و علاوه بر مسابقات داخلی در سطح قاره پهناور آسیا نیز افتخارات عظیمی کسب کرد که در تاریخ این رشته برای ایران مانندی ندارد.

کسب قهرمانی در تمام رده های تیمی و انفرادی تورهای آسیایی بین سال های 2007 تا 2010 تنها گوشه ای از افتخارات تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز می باشد و این در حالی است که این تیم فعالیت های خود را با شرکت در تورهای منطقه ای، لیگ های داخلی آغاز کرد اما در مدتی اندک به یکی از تیم های قدر و صاحب سبک در تورهای بین المللی ترکیه، جلاجا و لانکاوی مالزی و البته تور بین المللی ایران- آذربایجان تبدیل شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =