خون پاک آیت‌الله نمر باقرالنمر خفتگان را بیدار می کند

مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر در بیانیه ای به مناسبت شهادت آیت الله نمر باقر النمر نوشت: خون مطهر این شهید عزیز اگر چه دلها را جریحه دار کرد، اما درخت مقاومت و حقیقت طلبی را آبیاری، دلهای خفته را بیدار و دودمان ننگین آل سعود را بر باد خواهد داد.

به گزارش خبرآنلاین، مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر در پیامی اعدام شیخ نمر النمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: شهادت مجاهد بزرگ، آیت الله شیخ باقر النمر به دست رژیم سفاک و جنایتکار آل سعود، قلب همه مؤمنین و مجاهدین راه خدا را به درد آورد. به راستی این عالم ربانی چه جرم و گناهی جز آزادی خواهی، عدالت طلبی و دعوت به طریقه و روش پیامبر مرتکب شده بود؟ «و جاء من أقصی المدینة رجل یسعی قال یا قوم اتبعوا المرسلین».

این بیاینه می افزاید: آری این است راه مردانی که با خدا عهد و پیمان بسته اند تا دین او را یاری کنند و بر سر این پیمان جان خود را بر سر دست می گیرند و سالها رنج شکنجه و زندان را تحمل می کنند و سرانجام سر خود را بر سر پیمان، تقدیم می کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: خون مطهر این شهید عزیز اگر چه دلها را جریحه دار کرد، اما درخت مقاومت و حقیقت طلبی را آبیاری، دلهای خفته را بیدار و دودمان ننگین آل سعود را بر باد خواهد داد. رژیم آل سعود اکنون به جرثومه فساد در منطقه، نماینده صهیونیسم، مزدور آمریکا و کانون فتنه تکفیر در جهان بدل شده است که خون بی گناهان و پاکان را می ریزد و با جنایات خود جهان اسلام و همه مسلمانان شیعه و سنی را به خاک و خون می کشد. قطعاً از خون به ناحق ریخته شده این مجاهد فی سبیل الله موجی بر پا و طوفانی برخواهد خاست که تنها با نابودی و سرنگونی آل سعود فروخواهد نشست.

در بخش دیگری از این بیانیه نوشته شده است: مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر شهادت مظلومانه این عالم مجاهد را به محضر مبارک بقیة الله الاعظم و رهبر گرانقدر انقلاب تبریک و تسلیت گفته و از طلاب و اساتید بزرگوار استان می خواهد ضمن شرکت در تجمعات اعتراض آمیز در محکومیت این جنایت هولناک، در آگاه سازی و روشنگری مردم شریف نسبت به جنایات مزدوران استکبار و دژخیمان آل سعود، بیش از پیش تلاش نمایند. به یاری خدای قادرِ متعال تا پیروزی جبهه حق و مقاومت بر یزیدیان، زمانی باقی نمانده است. «انهم یرونه بعیداً و نراه قریب».

لازم بذکر است در این تجمع طلاب بوشهری خشم و تنفر خود از حاکمان مزدور عربستان را اعلام کردند و شعار های مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا و جیره خور آمریکا نابود باید گردد را فریاد کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =