مدیر‌عامل سابق باشگاه استقلال می‌گوید بنا به مسایلی هیات مدیره سابق باشگاه استقلال موافقت نکرد تا مرحوم احدی دستیار مرحوم ناصر حجازی شود.

علی فتح‌الله‌زاده ، درباره مرحوم "رضا احدی" اظها‌رکرد: مرحوم احدی یک بازیکن بسیار فنی و بسیار اخلاقی بود. او آنقدر از لحاظ فنی بالا بود که در لیگ آلمان هم بازی کرد. با این حال من معتقدم که سجایای اخلاقی احدی از بعد فنی آن مرحوم بالاتر بود. آن مرحوم مدتی در زمان من مسئولیت تیم‌های پایه را بر عهده گرفت و عملکرد بسیار خوبی داشت. او بازیکنان بسیار بزرگی را به فو‌تبا‌ل ایران تحویل داد. بازیکنانی مثل تیموریان، جباری، طالب لو، حیدری و ... از این دست بودند. وقتی که من از استقلال رفتم پنج سال طول کشید تا به این تیم برگردم. وقتی برگشتم دیدم که ایشان نیست.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: در زمان مرحوم حجازی هم آقای حجازی تمایل داشت احدی دستیارش شود، ولی مسایلی پیش آمد و هیات مدیره موافقت خود را از این بابت اعلام نکرد. آنچه که مسلم است این که رضا احدی به حقش در فو‌تبا‌ل ایران نرسید. امیدوارم قدر امثال رضا احدی را در این فو‌تبا‌ل بیشتر بدانیم.

مدیر‌عامل سابق باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا از پیشکسوتان حمایت چندانی در ایران نمی‌شود؟ گفت: این خیلی بد است که بازیکنان بزرگمان وقتی از جامعه فو‌تبا‌ل دور می‌شوند زندگی‌شان نچرخد. ما باید بیمه‌ای برای آنها دست و پا کنیم تا به مشکلی بر نخورند. میلیون‌ها آدم آنها را می‌شناسند. اگر به فدراسیون فو‌تبا‌ل برگردم قطعا این مساله را مورد بررسی قرار می‌دهم و این مشکل را حل خواهم کرد.

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =