۰ نفر
۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳

صادرات تولیدات استانی و توسعه استان و افزایش میزان صادرات محصولات غیرنفتی استان به خارج کشور منوط به تقویت اینگونه نمایشگاهها ممی باشد و ما اولین دایر کننده نمایشگاههای دائمی نیستیم بلکه آخرین هستیم.

به گزارش خبر آنلاین، در نوزدهمین نشست گفت و گوی دولت با بخش خصوصی مدیر عامل نمایشگاههای دائمی کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت 65 درصدی سایت نمایشگاههای دائمی استان خبر داد.
حسن وکیلی با خطاب قرار دادن مجمع امور صنفی اظهار داشت : ما با بازاریان رقیب نیستیم و قرار است شرکت نمایشگاههای دائمی تقویت تقویت کننده گان تولیدی های داخلی و همکار و همراه صنوف  تولیدکننده گان باشد ما با بازار شریک هستیم.
وکیلی گفت : شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان  برای تقویت تولیدات داخلی و تبادل آخرین دستاوردهای تجاری برای مصرف کنندگان و تولید کنندگان ایجاد شده است.
مدیرعامل نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد:صادرات تولیدات استانی و توسعه استان و افزایش میزان صادرات محصولات غیرنفتی استان به خارج کشور منوط به تقویت اینگونه نمایشگاهها ممی باشد و ما اولین دایر کننده نمایشگاههای دائمی نیستیم بلکه آخرین هستیم.
حسن وکیلی ضمن انتقاد از اداره کل منابع طبیعی استان گفت:دوستان با سند سازی و یک سری کاغذهای بی‌پشتوانه در تلاش برای جدایی 13.5 هکتار زمین از سایت نمایشگاه‌ها هستند که این مصداق زمین‌خواری است.
وکیلی در ادامه گفت : چنانچه در این نمایشگاه ها گامی اشتباه برداشته شود فوری دهن به دهن می چرخد که نمایشگاه فلانی و این در صورتی است که ما اینجا فقط حرص می خوریم باید بدانید که نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به 30 هزار نفر است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =