میزان به نقل از مروج حسینی نوشت: هیچ مالیاتی به عیدی کارگران تعلق نمی‌گیرد.

مروج حسینی ، دبیر کل کانون کارفرمایان در گفت و گوی زنده با شبکه خبرحداقل عیدی را برای کارگرانی که یک سال تمام کار کرده باشند، دوبرابر حداقل حقوق برشمرد و گفت: کمترین مبلغ عیدی، یک میلیون و 424 هزار تومان و بیشترین آن دو میلیون و 136 هزار تومان خواهد بود.اینجا را ببینید.

قیمت بی ام دبلیو ایکس یک مدل 2011 در ایران با قیمت 310 میلیون تومان به فروش می رسد که همین مدل در شهرهای مختلف کشور آلمان مبلغی کمتر از 40 هزار یورو است. اینجا را ببینید. 

 سیاست

مقام معظم رهبری صبح امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره)، ضمن قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.اینجا را ببینید.

آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان با اشاره به حوادث روز یکشنبه هفته جاری گفت: براساس گزارشات رسیده اعلام شد قرار است یک بازیگر زن در سینمای بهمن حضور پیدا کند، بعد از بررسی هایی که انجام شد اداره فرهنگ و ارشاد کتبااعلام کرده بود این برنامه مجاز نیست و نباید برگزار شود و خیال ما راحت شد و از نگرانی بیرون آمدیم .اینجا را ببینید. 

فرهنگ

 عزت‌الله ضرغامی، تصویری از پشت صحنه‌ی دوبله شدن یکی از برنامه‌های صدا و سیما را منتشر کرد.اینجا را ببینید.

 بهاره‌ افشاری، مهمان بیستمین قسمت از برنامه‌ی «دید در شب» درباره‌ی مسائل مختلفی از جمله ممنوع‌الکاری 3 ساله‌اش در سینما سخن گفت.اینجا را ببینید.

جامعه

 ماجرای ایستادن حسن روحانی و میزبان ایتالیایی‌اش کنار مجسمه آنتونیوس، باعث شد تا چهره تازه‌ای از ماهیت رسانه‌های نو به بار بنشیند. اینجا را ببینید.

 روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد کسانی که بیمه دولت باشند می توانند برای بازنشستگی اقدام کنند.اینجا را ببینید.

بین الملل

جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری به سوالات خبرنگاران دربارۀ پرواز پهپاد ایرانی، سوریه، عراق و افغانستان پاسخ داد. اینجا را ببینید.

ارتش ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که یک فروند پهباد غیرمسلح متعلق به جمهوری اسلامی ایران، در ماه جاری میلادی بر فراز ناو هواپیمابر هری ترومن در آبهای بین المللی خلیج فارس پرواز کرده است. اینجا را ببینید.

ورزش

سرمربی ملوان در تهران تصادف کرد. اینجا را ببینید.

رسانه های فیلیپینی از قصه عاشقانه دختر شایسته سال 2015 دنیا با بازیکن دورگه تیم ملی فیلیپین نوشته اند. اینجا را ببینید.


دانش

ماجرای دوستی یک ببر سیبریایی با بزی که قرار بود غذایش باشد مدتها مورد توجه رسانه‌ها بود اما پرس‌تی‌وی حالا گزارش داده که آنها دچار اختلاف شده‌اند. اینجا را ببینید.

ژاپن که به لحاظ وسعت خشکی محدودیت دارد، برای بهره برداری از انرژی خورشیدی و تبدیل آن به انرژی الکتریکی برای مصارف خانگی، ساخت بزرگترین مزرعه شناور انرژی خورشیدی در جهان را آغاز کرد. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

اپل با استخدام تیم خبره‌ای از محققان در حال ساخت ابزار واقعیت مجازی خود در رقابت با Oculus Rift فیس‌بوک و هولولنز مایکروسافت است. اینجا را ببینید.

قرارداد همکاری بین شرکت ارتباطات زیرساخت با کمپانی مخابراتی TI Sparkle مهم‌ترین دستاورد سفر اروپایی رئیس‌جمهور روحانی بود که هفته پیش رخ داد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

بعد از انتشار خبر خروج شهرزاد میرقلی خان، بازرس ویژه رییس صداوسیما، کارتون ها و کاریکاتورهای جالبی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در ادامه برخی از آنها را مشاهده می کنید. اینجا را ببینید.

روزنامه قانون در صفحه طنز خود با اشاره به جمله سید احمد خاتمی برای حضور مسن ترها در مجلس خبرگان اینگونه واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

گلوریا هاردی بازیگر ایرانی-فرانسوی سریال کیمیا و ساعد سهیلی-از بازیگران جوان سینمای ایران- جمعه صبح مهمان برنامه خوشا شیراز بودند. اینجا را ببینید.

سابقات کونگ فو توآی قهرمانی آسیا روز جمعه با حضور ۲۵ تیم آسیایی از هفتم بهمن ماه جاری آغاز و همچنان در مجموعه ورزشی آزادی قصرشیرین در حال برگزاری است. در این دوره مسابقات تیم بانوان ایران قهرمان مسابقات کونگ فو شد. اینجا را ببینید. 

 

پربحث ترین خبرها

آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان با اشاره به حوادث روز یکشنبه هفته جاری گفت: براساس گزارشات رسیده اعلام شد قرار است یک بازیگر زن در سینمای بهمن حضور پیدا کند، بعد از بررسی هایی که انجام شد اداره فرهنگ و ارشاد کتبااعلام کرده بود این برنامه مجاز نیست و نباید برگزار شود و خیال ما راحت شد و از نگرانی بیرون آمدیم .اینجا را ببینید.

 

یادگار امام خمینی گفت: بیت امام راحل برای همیشه خادم مردم خواهد ماند و اعلام عدم احراز صلاحیتم نباید در امید مردم نسبت به آینده درخشان نظام خللی ایجاد کند.اینجا را ببینید.

 محبوب ترین خبرها

شرکت ایرباس تصاویر هواپیماهایی را که طبق توافق اخیر قرار است ظرف 4 سال آینده به ایران بفروشد، منتشرکرده است.اینجا را ببینید. 

بلندترین مجموعه تلویزیونی سیما در حالی این شب ها روی آنتن شبکه دو می رود که علی رغم بیننده بالا، با انتقادهای زیادی همراه شده است؛ کمیک استریپ زیر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =