۰ نفر
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۰

اعتماد نوشت:در ساعت‌های اولیه صبح روز یکشنبه شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفتند و گفتند که افرادی ناشناس در یکی از روستاهای این شهرستان با هم درگیر شدند.

 اين درگيري منجر به مجروح شدن جواني ٢٠ ساله به نام پژمان شده بود. ماموران بلافاصله به محل درگيري رسيدند و مصدوم را به يكي از بيمارستان‌هاي قائمشهر منتقل كردند. اما متاسفانه تلاش پزشكان براي نجات جان مصدوم كه از ناحيه كتف با ضربه چاقو مجروح شده بود، موثر واقع نشد و او به علت شدت جراحت وارده جان باخت.

فرمانده انتظامي قائمشهر گفت: ماموران در همان ساعت‌هاي اوليه موفق شدند هشت نفر از عاملان اين درگيري را شناسايي و دستگير كنند. به گفته سرهنگ طبري، ماموران در بازجويي از متهمان به ارتكاب اين جنايت توسط فردي به نام «شاهين» دست‌يافته و تلاش‌هاي گسترده‌اي را براي شناسايي محل اختفا و دستگيري وي آغاز كردند. همچنين در كمتر از سه ساعت قاتل كه در يكي از تالارهاي پذيرايي اين شهرستان مخفي شده بود، شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر در ادامه گفت: متهم در بازجويي‌ها علت ارتكاب به اين جنايت را مشاجره لفظي و درگيري‌هاي قبلي خود با مقتول عنوان كرد. متهم و دو نفر از افرادي كه در ارتكاب اين جنايت با وي همكاري كرده بودند، پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و تحقيقات پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد.
17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    1 0
    تو مازندران کافیه که با یکی درگیر بشی،یک دفعه کلی ادم میریزند سرت