دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: قم میزبان مسابقات ووشوی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، محمدهادی رشیدی با اعلام خبر فوق به مهر گفت: بر اساس توافق حاصل شده بین فدراسیون ووشو و هیئت ووشوی استان قم، مسابقات ووشوی انتخابی تیم ملی بانوان در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: برترین‌های ووشوی بانوان کشور در حالی از امروز شنبه ۱۷ بهمن وارد قم می‌شوند که مراسم وزن کشی این مسابقات امروز انجام می‌شود و مسابقات طی روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن به انجام می‌رسد.

دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: در این مسابقات شرکت کنندگان به طور همزمان در دو بخش تالو و ساندا با هم رقابت می‌کنند و برترین‌های ایران شامل اعضای تیم ملی ووشو و نفرات حاضر در ترکیب تیم‌های لیگ برتری در قم حضور پیدا خواهند کرد.

رشیدی بیان داشت: تیم ملی ووشوی بانوان سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد و نفراتی که عناوین برتر مسابقات قم را کسب کنند به اردوی آماده سازی تیم ملی فراخوانده خواهند شد.

وی عنوان کرد: استان قم پیش از این میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی مردان بود که در این مسابقات که با حضور ۳۴ تیم انجام شد در تالو خراسان رضوی و در ساندا، سمنان و زنجان عناوین قهرمانی را از آن خود کردند و قم در تالو یک مدال گرفت.

رشیدی تصریح کرد: فدراسیون ووشو از نحوه میزبانی قم در مسابقات انتخابی تیم ملی مردان، رضایت کامل داشته است و امیدواریم این رضایت مندی در مسابقات بانوان نیز وجود داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =